Den Blå Tråden !!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Re: Den Blå Tråden !!

Post by Ulvinnen »

Josie wrote:Hyggelig tanke Ulvinne, men tror jeg har sett nok av innsiden av en bar på en stund.
Betyr det at du slutter i baren?
Josie

Post by Josie »

Mnei, vet jo ikke helt. Det skjer mye rundt her nå, og jeg har fått et bra tilbud, men det er jo ikke akkurat de beste tider, så selv en liten bareier som jeg merker jo at storfinansen sliter. Og egentlig har jeg fått det rimelig bra, forholdene tatt i betraktning. Men selger jeg nå, blir det ikke noen ny bardrift på ei stund.
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Det er sikkert lurt å sitte litt på gjerdet, Josie. Ikke ta noen forhastede beslutninger. Det er sikkert ikke det enkleste å starte opp noe nytt nå i disse økonomisk urolige tider.
Pollti

Post by Pollti »

Du må da tenke på de stavangerske damene BB . De kan jo sprenges av brunst hvis alle hadde hatt så lettvint forhold til after bar aktiviteter som deg. [-X
Pollti

Post by Pollti »

Josie wrote:
boxer wolf wrote:
Desmo wrote: Hans smule aversjon mot kvinnelige innslag i denne tråden kan vel tolereres ut fra situasjonen på hjemmefronten. O:)
Nå trodde jeg hjemmefronten i stor grad avviklet sine aktiviteter etter hendelsene i 1945.
Med de holdningene Pollti har ført til torgs lurer jeg på om det i det hele tatt er non hjemmefront?
Jeg benytter enhver anledning til å rølpe så mye som mulig når jeg utenfor slaglengden til Haus Gestapo. Akkurat nå er jeg på trygg grunn i så måte.
Josie

Post by Josie »

Javel, Pollti
Da håper jeg det er lenge til du kommer innom her, for verre rølpere enn Nordmenn på utflukt i EU-land skal man lete lenge etter. de erfaktisk verre en tyskerne med sine ompa-drikkeviser.
men rett skal være rett, de aller fleste Nordmenn er hyggelige gjester, selv om de roter litt med valutaen, særlig før når vi hadde francs og nordmenna gjerne hadde fem forskjellige valutaer blanda godt sammen. nå er det jo euro over hele Eu, så nå er det bare spørsmål om vi tar danske kroner :)
thomasgsxr
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f

Post by thomasgsxr »

håper virkelig obama vinner presidentvalget jeg, virker som en fornuftig kar.
blir kvalm av hele irakgåinnåhenteolje opplegget
off topic ? neeeh
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Nå gjelder det bare å komme seg fram til vintersolhverv, og begynne å vente på våren.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
boxer wolf

Post by boxer wolf »

thomasgsxr wrote:håper virkelig obama vinner presidentvalget jeg, virker som en fornuftig kar.
blir kvalm av hele irakgåinnåhenteolje opplegget
off topic ? neeeh
Dersom du vil komme Off Topic er ikke dette rette stedet. [-X

Jeg tror det er svært vanskelig å komme Off Topic i denne tråden. :-#
Image
Si det du mener, og men det du sier.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Desmo wrote:Nå gjelder det bare å komme seg fram til vintersolhverv, og begynne å vente på våren.
Helt enig Desmo. På denne tiden av året er det om å gjøre å sette seg delmål, korte sådanne. Jeg snakket om det på jobben i dag, at det er litt over 1 og en halv måned til sola snur og det går mot lysere tider.
Det var noen som syntes at det var en i overkant positiv vinkling :roll: , mens andre syntes at det var greit å sette seg slike korte mål. =D>
Vi er forskjellige, men vi lengter alle mot den samme våren og sommeren, bare i ulik grad.
Pollti

Post by Pollti »

[quote="boxer wolf"]Dersom du vil komme Off Topic er ikke dette rette stedet. [-X /quote]

Og det er en god observasjon. Her er Off topic On Topic.
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Det forrige innlegget er endret. Det som ble skrevet er krenkende overfor det forummedlemmet som ble nevnt, så dette ser jeg helst at ikke gjentar seg.
Pollti

Post by Pollti »

Da vil jeg gjøre deg oppmersksom på en formidabel oppgave som ligger forand deg. Og jeg går ut ifra at du nå redigerer,moderer, en hel haug med tidlgere tråder og linker.
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Jeg stoler på at de tidligere moderatorene har tatt tak i de innleggene/trådene som har trengt moderering, så jeg kommer ikke til å gå over tidligere innlegg. Det som kommer videre, er derimot en annen sak.
Pollti

Post by Pollti »

Det var deilig å kjøre i dag også, men jeg frøs av meg kjønnsleppene tror jeg. 50 Cent said we could all lick his lollipop,
He's gonna take us to the candy shop! ( yay! )

Min blogg
Shortybebeh

MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!

Min første sesong (2007) : 1400 km.
2008:
Private messageWebsite

I rest my case.
Post Reply