Du får trøste henne med at det er mange "skikkelige" folk som har tatoveringer (jeg kjenner opptil flere

vel.. har selv en del drage tattoeringer, skulls og andre stygge ting på armen.... har nå planer om å ta en nakke tattoo føre jeg begynner å fylle hele ryggtavlen...forskjellen på vår generasjon og våre foreldres er at når vi er gamle og sitter på gamlehjem har også han gamlingen ved siden av tattoering.. er blitt main med tattis nå. så jeg sier: vil du ha så ta... er selv blekk avhengig... men tenk deg om føre du tar...ErlingSG wrote:25.10.08 klokken 14.00 er dato og klokkeslett for neste time i stolenMå regne litt på hvor mye jeg har å leve på de neste månedene, men om pengene strekker til stikker jeg hjem neste helg også og viser han det andre motivet jeg vil ha.
Bilder kan vi nok ordne. Modern er lei seg og mener jeg kommer til å se kriminell ut med tattoveringer på underarmene, trodde hun skulle gråte når jeg sa jeg ville ha en slange-tattovering i ansiktet(Nei, det vil jeg ikke ha..)
Jeg tror ikke tatoveringer vil hindre deg i å bli en "BI-fyr", om du ønsker det. Du kan fortelle foreldrene dine at til og med kong Haakon hadde tatovert seg.ErlingSG wrote: Kommer nok aldri til å bli noen BI-fyr som følger med på aksjemarkedet og drikker latte på in-steder uansett, hehehe..
Mye kulere med "rorbua pub" tatoveringErlingSG wrote:Dette skrev jeg for snart 3 måneder siden, og så langt har jeg komt idag!ErlingSG wrote:en gammeldags kompassrose