Jeg er vant til - fra andre forum, hvor man har én felles interesse og ellers veldig mye ulike interesser - at de som har sansen for en type tråd, bruker den, mens andre lar den være - i fred. Uten oppkast eller andre gufne uttrykk, veivende pekefingre eller andre nokså uønskede utbrudd. Man MÅ jo ikke delta i absolutt alle tråder...?
Pollti wrote:Koz klemz og kozemoseoverdose til alle ! Jeg lurte på hvorfor denne tråden kom opp og sett i relasjon til Blå Tråden/AJ Bloggen /annet så skjønner jeg hva som har skjedd. Koz dere med empatien deres. Dere er gode mennesker. :smt078 Ha det...
Awwww. jeg liker klemmer jeg! Lange varme klemmer.. Spesielt av mannfolk. Det er så deeeeilig! Mange mannfolk jeg har lyst til å klemme ordentlig, men man kan jo ikke gå rundt å klemme folk bare fordi de ser så gode ut!?
Men nå hadde jeg trengt en klem, jeg har fått kjeft i dag for noe jeg ikke har gjort, og det er så urettferdig!!
Hadde hadde planer om å holde meg langt unna denne tråden!
Men når jeg hører "jomfru" i nød må jeg bare stille meg til disp! Kom her shorty, du skal få klem med meg
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Shortybebeh wrote:Awwww. jeg liker klemmer jeg! Lange varme klemmer.. Spesielt av mannfolk. Det er så deeeeilig! Mange mannfolk jeg har lyst til å klemme ordentlig, men man kan jo ikke gå rundt å klemme folk bare fordi de ser så gode ut!?
Men nå hadde jeg trengt en klem, jeg har fått kjeft i dag for noe jeg ikke har gjort, og det er så urettferdig!!
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino