Kawa zxr 750
Kawa zxr 750
Heisann, lurer litt på hva verdien på en kawa zxr 750 '93 mod som mangler stort sett all plastikk utenom hekken? gått ca 40'
Re: Kawa zxr 750
bygd om til fighter eller krasjet? vil tippe ca 15000...om du er hedig.... spørs jo litt på hvorfor denne magler plastik da.. men kan jo selges i deler.. motor/gir = 8000kr felger =2000kr. tank etc = noen tusinger kanskje. + + + + 

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Såg det stod 25kW i vognkortet på sykkelen. Skiltene er levert inn og sykkelen har stått uregistrert noen år.
Hvilke utgifter vil påløpe for å få den registrert som fulleffekt?
Hvilke utgifter vil påløpe for å få den registrert som fulleffekt?
om denne har vært i norge siden ny tror jeg denne er avgiftsfri pga alderen på sykkelen. men må godkjennes med fulleffekt og få nytt vognkort.
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Noen som har et god ide om hvordan er det smartest å gå frem for å få tak i frontkåpa og sidekåpene til denne sykkelen..
kontakte spinnin wheel i spydeberg.. di har masse deler på lager..
Takk for tipset.
Ellers viser det seg at ebay også er min venn
Ellers viser det seg at ebay også er min venn

Trengen en ny dyse til sykkelen etter en ble ødelagt under forgasseroverhaling 
Nermere bestemmt 92064-1050 JET-PILOT,#38....
Noen som har tips innomlands, eller dette liggende i deleskuffen...? Trenger bare en!

Nermere bestemmt 92064-1050 JET-PILOT,#38....
Noen som har tips innomlands, eller dette liggende i deleskuffen...? Trenger bare en!
Noen som har 7.48mm shims liggende?
Har bruk for noen i 2.65 - 2.8mm
Har bruk for noen i 2.65 - 2.8mm