+ 6 c og solskinn! Skal noen ut å kjøre i dag!
+ 6 c og solskinn! Skal noen ut å kjøre i dag!
Har ikke stallet ennå ...Holder det seg sånn noen lunde i ettermiddag får jeg kanskje muligheten til å kjøre den på lageret....
Time will show.......
Time will show.......
Re: + 6 c og solskinn! Skal noen ut å kjøre i dag!
Det holder med ett utropstegn om gangen, har slettet unødvendig mange sammenhengende utropstegn fra emnetittelen, og endret dine ",,," til "...", ser helst at du skriver "..." fremover, da dette er den ordentlige skrivemåten. Reaksjoner på modereringen kan taes på PM.
Været er fint ja , men saltebilene har allerede vært ute et par ganger etter sommeren og dyret har fått ny olje , filter og konservering.
Derfor blir det bil i dag også
Derfor blir det bil i dag også

BMW R1200GS 2007
X-Harley Davidson XL 1200 C 105th Annivesary Edition
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
vel..var på min første tur med den nye "hojen" i dag...vel.. ca 2km da
dt får holde... var litt redd for glatte partier. men nå er i allefall sykkelen "i hus"

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Ny hoj? Ha du investert i ny sykkel før vinteren? Høst kupp eller?RH racing wrote:vel..var på min første tur med den nye "hojen" i dag...vel.. ca 2km dadt får holde... var litt redd for glatte partier. men nå er i allefall sykkelen "i hus"
BMW R1200GS 2007
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
høstkupp ja..dvs, sykkelen er jo ikke ny.. men les i bloggen min.. en eldre men dog så god ZX7R... (it's good to be back)
vil nok tro jeg kommer til å løsne et par skruer på denne i løpet av vinteren og kanskje få på et par uorginale deler..
vil nok tro jeg kommer til å løsne et par skruer på denne i løpet av vinteren og kanskje få på et par uorginale deler..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Ble'kke kjøre vær gitt,....tåke og nære 0 C over Sollihøgda..
Ser ut til at jeg må leie meg en henger for stalling ... trur eg..
-
- MC: Har nylig solgt min kjære CBR - neste sesong : YZF-R6.
Jøsses, ja - her på vestlandet igår var det 16grader og solskinn. Fikk kjørt inn de nye dekka på fatter`n sin sykkel, slik at han slipper og få seg en overaskelse til våren.^^,
Idag er det grått, trist og kjipt.
HeldiggrisTholoRacing wrote:Jøsses, ja - her på vestlandet igår var det 16grader og solskinn. Fikk kjørt inn de nye dekka på fatter`n sin sykkel, slik at han slipper og få seg en overaskelse til våren.^^,

Gratulerer så mye i allefallRH racing wrote:høstkupp ja..dvs, sykkelen er jo ikke ny.. men les i bloggen min.. en eldre men dog så god ZX7R... (it's good to be back)

BMW R1200GS 2007
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
Toppen på sollihøgda er alltid et værfenomen. Forøvrig kjørte jeg i fin temp og tørre veier, til jobb idag, fra asker til oslo. Ble dog tog og buss hjem men hehe(slaps og greier)Relax wrote:Ble'kke kjøre vær gitt,....tåke og nære 0 C over Sollihøgda..
satt sykkelen inn for vinteren nå da?Gixxerman wrote:Toppen på sollihøgda er alltid et værfenomen. Forøvrig kjørte jeg i fin temp og tørre veier, til jobb idag, fra asker til oslo. Ble dog tog og buss hjem men hehe(slaps og greier)Relax wrote:Ble'kke kjøre vær gitt,....tåke og nære 0 C over Sollihøgda..
Jeg var ute å kjørte en liten tur på torsdag. Så ut som asfalten var tørr og fin, noe den også var. Men dekkene mine var jo iskalde og steinharde. Dro på når jeg kom ut fra en liten privatvei jeg har sykkel i. Og fikk vel en sleng jeg aldri vil ha igjen hvertfall, er bare så sinnsykt flaks at det ikke gikk galt
Så da ble det å kjøre forsiktig til lagring igjen og vente på våren 

'06 GSX-R 600
Man lærer litt hver gangspiffo wrote:Jeg var ute å kjørte en liten tur på torsdag. Så ut som asfalten var tørr og fin, noe den også var. Men dekkene mine var jo iskalde og steinharde. Dro på når jeg kom ut fra en liten privatvei jeg har sykkel i. Og fikk vel en sleng jeg aldri vil ha igjen hvertfall, er bare så sinnsykt flaks at det ikke gikk galtSå da ble det å kjøre forsiktig til lagring igjen og vente på våren

Selv om det var blitt 5-6 eller 10 grader så er det jo fortsatt ikke "sommer" for dekk og asfalt

Det er liksom det som er noe av greia med å kjøre sykkel, man må tenke på alt, man må tenke mye mer enn om man kjører bil..
Bra det gikk bra med deg!