Depot støtter

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Depot støtter

Post by RH racing »

trenger noen nye støtter til moppa mi.. da vil jeg ha både foran + bak. blir jo bare stående til jeg ovet må skru litt på den. bytte dekk eller what ever. så gidder ikke kjøpe noen som er svindyre.
men hva tror dere om disse?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/STAND-SE ... ccessories

det står jo: FRONT AND REAR STAND SET COMBO er det da em støtte som går foran + bak? eller er det bare combo fordi settet inneholder to stk?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Kelso
MC: 04'Aprilia RS125 - Manuel poggiali

Re: Depot støtter

Post by Kelso »

Hva med og reise opp på biltema og kikke på de som står der?
forran og bak for 400 kr..
Cheron
MC: Yamaha Thunderace 1000R 2000 modell

Post by Cheron »

Biltema.. Enkelt å greit. Funker bra. Lik min fra monsterbike til alt for mye penger (som følgte med sykkelen min heldigvis :D)
MowZ
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

Det er ikke mye jeg anbefaler å kjøpe på biltema men, Kjøp på biltema, 200 kr pr, funker helt fett!!
BMW S1000RR, Simply the best!
RH racing

Post by RH racing »

så det var på biltema, men di så ikke ut til å løfte høyt? stod heller ikke no pris når jeg var der.. men til 200kr er di jo verdt å skjekke ut.. men er disse stabile og lette å løfte med da? hadde en fra motrax eller hva det het tidligere...disse var litt vinglette ved løft... men når først sykkelen var oppe så var di stabile og fine.
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Scotty

Post by Scotty »

Tror ikke de fra Biltema er de mest stabile akkurat, men det holder i massevis, i hvertfall for meg. Har kjøpt støtta til forhjulet bare, og den ser ut til å gjøre susen. Men hadde litt problemer med adapteren! Første gang jeg kom hjem og åpnet esken med adapterene, så var de masse rust! Åpnet esken i butikken når jeg bytta, virket ganske bra de jeg fikk, men det var to venstresider jeg hadde fått! Fikk jo ikke sett det når de var i esken. Så sjekk adapterne om du trenger de, noe jeg tror du vil, om du kjøper derfra.

På denne siden kan du se noen bilder av støtta i bruk på min sykkel ihvertfall. :)
http://www.mitoforum.org/viewtopic.php? ... 4&start=67
RH racing

Post by RH racing »

ok..da får jeg stikke en tur oppom "tema" igjen... bor jo ikke så langt unna så )

MowZ
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

Altså det er mulig de ikke løfte så høyt som andre osv, jeg har ikke prøvd noen andre, men det var lett å stille inn til svingarmen og lett å få den opp og den stod stabilt så jeg kan ikke skjønne hvorfor den ikke duger. Hvis ikke det er noen sykkler den ikke passer til da men...
BMW S1000RR, Simply the best!
Post Reply