iPod

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

iPod

Post by RH racing »

skal ha meg en mp3 spiller med god kvalitet og stooooor lagrings plass. hva anbefalles? iPod? og i tilfelle: hvilken av dem? bør jo være en levlig pris og da... sender noen av disse via bluetooth?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
R6-freak
MC: Ingen

Re: iPod

Post by R6-freak »

iPod Classic 120GB. 30.000 sanger :)

1890,-
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Post by xadox »

stooor lagringsplass? hvor mange GB er det? :) liker den nye ipod nano jeg men om det er stooor nok lagringsplass for deg vet jeg ikke :)
1.3.1.2
Desmo-Dude
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

Har selv iPod Classic 120GB,og er strålende fornøyd.Ikke er det så ille pris heller synes jeg.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Har Nano jeg med 8gb. Holder lenge for meg.
xadox

Post by xadox »

har shuggle 1 gb jeg og stor nok for meg :)

tar 3 min å skifte ut sangene på den og :)
1.3.1.2
Desmo-Dude
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Post by Desmo-Dude »

Liker å ha med meg all musikken jeg har...vet jo aldri hva man får lyst til å høre på.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Relax

Post by Relax »

Jeg har Ipod classic med 80 GB eller noe dvs mye mer enn nok langringsplass.
MEN, man må bruke Itunes osv for å legge inn musikken osv osv og det kan bli litt mye kjas synes jeg.
En vanlig mp3 spiller er sånn sett litt enklere og hadde mp3 spiller også hatt 15-20GB i minne ville jeg heller hatt det;)

Men Ipod'n gir fin lyd ( ikke veldig høy) og har morsom layout, funksjoner osv.
Flattop
MC: BMW K 1200 LT 2003

Post by Flattop »

Relax wrote:Jeg har Ipod classic med 80 GB eller noe dvs mye mer enn nok langringsplass.
MEN, man må bruke Itunes osv for å legge inn musikken osv osv og det kan bli litt mye kjas synes jeg.
Nei man trenger ikke bruke Itunes.
Du kan for eksempel bruke et program som heter Media Monkey (http://www.mediamonkey.com/)

Gratis men dor en lille sum får du muligheter til å brenne ut med litt høyere hastighet og sikkert mer. Jeg betalte kun fordi jeg klarte å konvertere og brenne ut Mp3-filer raskere til CD-plater.

Brukervennligheten er god, og ikke minst det er ikke Itunes ....
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

Jeg har også Ipod Classic 80GB. Kult utseende og bra skjerm. Itunes suger bigtime, så jeg bruker et program som heter sharepod. Funker rimelig greit. Likevel synes jeg at Ipod'en er mer tungvindt å bruke enn f.eks. min gamle Creative. Apple er også glad i disse sære filformatene sine så jeg har brukt maaange timer på konvertering av videoer. Hadde skulle kjøpt meg MP3-spiller i dag hadde det blitt Creative, ganske sikkert.
Relax

Post by Relax »

Flattop wrote:
Relax wrote:Jeg har Ipod classic med 80 GB eller noe dvs mye mer enn nok langringsplass.
Nei man trenger ikke bruke Itunes.
Du kan for eksempel bruke et program som heter Media Monkey (http://www.mediamonkey.com/)

Gratis men dor en lille sum får du muligheter til å brenne ut med litt høyere hastighet og sikkert mer. Jeg betalte kun fordi jeg klarte å konvertere og brenne ut Mp3-filer raskere til CD-plater.

Brukervennligheten er god, og ikke minst det er ikke Itunes ....[/quote

Takk! Hadde en mistanke om noe slikt! Bli'kke så lettvint det heller om man må laste inn i hytt og pine osv..
men. men det går seg vil til .......
xadox

Post by xadox »

mange alternativer der ute men itunes fungerer helt topp til mitt bruk...
1.3.1.2
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Det er synd at ipod har fått så mye positiv respons, mye pga utseende. Det skal sies at det er mye feil på disse produktene. De låser seg, og er mye tull med. Men klart noen har sikkert ikke hatt problemer i det hele tatt med sin og vil si noe annet :)

Der er haugevis av mp3 spillere som både er sinnsykt mye billigere og mye lettere å anvende! Jeg har selv en Creative mp3 spiller med 8 giga lagringsplass. Den er mere enn nok for meg. Pluss at den er mye mindre enn ipod og er mye lettere å ha med seg i lomma osv.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

vel..fått med ny SE mobil med 6GB lagringplass.. så holder lenge med MP3 for meg dette nå ;) men takker for svar..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
huskeyman
MC: Yamaha Yzf R125 i svart :D Og en Suzuki Tsx 50

Post by huskeyman »

LordShaft wrote:Det er synd at ipod har fått så mye positiv respons, mye pga utseende. Det skal sies at det er mye feil på disse produktene. De låser seg, og er mye tull med. Men klart noen har sikkert ikke hatt problemer i det hele tatt med sin og vil si noe annet :)

Der er haugevis av mp3 spillere som både er sinnsykt mye billigere og mye lettere å anvende! Jeg har selv en Creative mp3 spiller med 8 giga lagringsplass. Den er mere enn nok for meg. Pluss at den er mye mindre enn ipod og er mye lettere å ha med seg i lomma osv.
Det her kan jeg si meg fullt enig i!! Siden februar 2006 gikk jeg til innkjøp av en Ipod classic 80GB, og siden det har jeg hatt 6 forskjellige Ipoder pga den har låst seg og diverse ting. De to siste har vært Ipod Touch siden jeg var lei av at det var hele tiden noe galt med classicen. Den første touchen var det mangel på internett så den fikk jeg byttet etter å ha prøvd å oppdatert og lagt inn programvare på den i flere timer på pc med telefon hjelp fra apple som ikke skjønte hva som var galt før 6 timer i tlf, ( de kostnadene måtte jeg stå for selv :evil: ) Men den siste touchen fungerer flott, og har ikke hatt problemer med den annet enn at jeg må oppdatere den for å få youtube til å fungere igjen.

SÅ ikke kjøp IPOD, kjøp heller fra creative eller lignende.. Hvertfall mine 2 cents..
Post Reply