Ulvinnebloggen. Sesongstart 2013
- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Re: Ulvinnebloggen. Sesongen er i gang igjen!
Tenkte meg at du var ute og kjørte i dag
Har vært en nydelig dag! Selv var jeg ute og gikk meg en tur i skogen, kjempedeilig!!

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Man er bare nødt til å benytte seg av en så flott dag, på den ene eller andre måten. 

I lyset fra solnedgangen så det egentlig litt kaldt ut ....! Sporty av deg å kjøre nå! Blir litt "misunnelig" på de som kjører enda.... jeg kan selvsagt ta ut sykkelen, men det blir nok ikke før april......
Kos deg! Ser frem til flere turer fra deg.

Kos deg! Ser frem til flere turer fra deg.

Vennlig hilsen Juliet
- Ulvinnen
Det ble litt i kaldeste laget, siden jeg kjørte såpass langt. Så jeg var både stiv og kald da jeg kom hjem. Jeg angret litt på at jeg ikke hadde snudd ved Nesset, men da hadde jeg gått glipp av den fine utsikten fra Tangen.
Selv om det var vel kaldt på hjemveien, var det også nydelig. Praktfull himmel over et opplyst Oslo sentrum. Men da orket jeg ikke å stoppe for å ta flere bilder.
Selv om det var vel kaldt på hjemveien, var det også nydelig. Praktfull himmel over et opplyst Oslo sentrum. Men da orket jeg ikke å stoppe for å ta flere bilder.
- Night Rider
- MC: F800S 2007
X Suzuki SV 650 K3 - Location: Oslo
Neida, jeg kjører fortsatt litt innimellom. Jeg er bare ikke så flink til å skrive om detUlvinnen wrote:Er det bare jeg som ikke har vinterparkert enda?

- Ulvinnen
Jeg savnet noen å kjøre sammen med på lørdag. Hadde jeg visst om at du har mc-en i gang, hadde jeg nok tatt kontakt og sjekket om det passet med en tur.Night Rider wrote:Neida, jeg kjører fortsatt litt innimellom. Jeg er bare ikke så flink til å skrive om detUlvinnen wrote:Er det bare jeg som ikke har vinterparkert enda?:oops:
- Night Rider
- MC: F800S 2007
X Suzuki SV 650 K3 - Location: Oslo
Det må du gjerne gjøre! Jeg savnet også noen å kjøre med på lørdag. Har ikke tenkt å sette bort sykkelen, den står (forhåpentligvis) kjøreklar til enhver tid 

-
- MC: Yahama XJ 600 Diversion - Første sesong overstått...
Misunner dere ikke i det heeeeeele tatt ....
Samtidig som det er flott at dere får det til!

Samtidig som det er flott at dere får det til!
- Rookie on pRrreciousss -
- Ulvinnen
Da har jeg vært ute og kjørt litt i dag også. Det var kjølig, 1 grad her hjemme, og 3 på det varmeste.
I dag var det av praktiske grunner jeg tok ut Rødhette. Jeg skulle nemlig treffe en person i Oslo sentrum. Og jeg er litt sær, jeg kan ikke fordra å kjøre bil i Oslo, spesielt ikke når jeg skal til et ukjent sted. Men å gjøre det på to hjul, gjør meg ikke noe. Så nå har jeg fått tråklet meg inn i et boligområde på Frogner. Når man kjører mc, er det til og med mulig å få parkert.
Dessuten er det ikke til å komme forbi at det gir meg en lykkefølelse i magen å kunne fyke av gårde med Rødhette!
I dag var det av praktiske grunner jeg tok ut Rødhette. Jeg skulle nemlig treffe en person i Oslo sentrum. Og jeg er litt sær, jeg kan ikke fordra å kjøre bil i Oslo, spesielt ikke når jeg skal til et ukjent sted. Men å gjøre det på to hjul, gjør meg ikke noe. Så nå har jeg fått tråklet meg inn i et boligområde på Frogner. Når man kjører mc, er det til og med mulig å få parkert.
Dessuten er det ikke til å komme forbi at det gir meg en lykkefølelse i magen å kunne fyke av gårde med Rødhette!

He..he...forstår at alle muligheter skal benyttesUlvinnen wrote:Da har jeg vært ute og kjørt litt i dag også. Det var kjølig, 1 grad her hjemme, og 3 på det varmeste.

- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
Tusen takk for en kjempekoselig kveld i går, og tusen takk for mc-nissen vi fikk av dere! Den var bare herlig, og har fått hedersplass på hylla her hjemme!
Den fikk mye oppmerksomhet etter at dere hadde gått også, vi møtte en gjeng som også kjørte motorsykkel, og de bare elsket den!
Dere er verdens herligste mennesker, og jeg er kjempeglad for å ha dere i livet!
God bedring med ryggen, Ulvinnen! Det var kjempekoselig at du orket å komme selv om du hadde så store smerter!
Du er ei dame med bein i nesa!

Dere er verdens herligste mennesker, og jeg er kjempeglad for å ha dere i livet!
God bedring med ryggen, Ulvinnen! Det var kjempekoselig at du orket å komme selv om du hadde så store smerter!
Du er ei dame med bein i nesa!

Death Is The Road To Awe.
- Ulvinnen
Takk for gode ord, vennen! Vi setter veldig stor pris på dere også.
Det var smertefullt å delta i går, men vel verdt det! Jeg storkoser meg med den gjengen.
Hvor var det dere gikk etterpå i går?
Det var smertefullt å delta i går, men vel verdt det! Jeg storkoser meg med den gjengen.
Hvor var det dere gikk etterpå i går?
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
Vi dro til Dubliners eller noe sånt! Det var varmt som i steikovnen der, men moro var det i hvertfall!
Glemte nesten bort tiden, men rakk nattbussen hjem! Og så var han så snill og kjørte oss opp til oss for en 50-lapp under rattet.
Bussen går egentlig ikke så langt ut på landet.
Håper det ikke blir så lenge til neste gang, og at ryggen din blir bedre!!
Glemte nesten bort tiden, men rakk nattbussen hjem! Og så var han så snill og kjørte oss opp til oss for en 50-lapp under rattet.

Håper det ikke blir så lenge til neste gang, og at ryggen din blir bedre!!
Death Is The Road To Awe.
- Attila
- MC: '98 Yamaha YZF R1
Bil: '01 Mercedes Benz C200 Kompressor:) - Location: Akershus
Re: Ulvinnebloggen.
Håper ryggen din er bedre!
Det så vondt ut når det halve nedtrinnet kom overraskende på deg, fikk vondt selv....
Det så vondt ut når det halve nedtrinnet kom overraskende på deg, fikk vondt selv....
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)

Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)

- Ulvinnen
Re: Ulvinnebloggen.
Ryggen er litt bedre 
Det var nok det dumme trinnet som gjorde at jeg måtte gi meg såpass tidlig, men sånn kan det gå når man ikke ser seg for. Jeg hadde uansett en veldig hyggelig kveld.

Det var nok det dumme trinnet som gjorde at jeg måtte gi meg såpass tidlig, men sånn kan det gå når man ikke ser seg for. Jeg hadde uansett en veldig hyggelig kveld.