hva eier du av verktøy?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

hva eier du av verktøy?

Post by RH racing »

skrøt i bloggen min for lenge siden av verktøyet mitt. legger en update her.. legg gjerne inn bilder av hva dere eier og ;) alltid gøy å snuse i andres verktøy ;)

Mitt verktøy:

Det består mestav Facom, men har da også noko annet. som f.eks Snap on. Wurth og noe småting fra "tema",,,

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

reserve skrallesett:

Image

Image

er litt rotete i vognen min for tiden, men det er fordi jeg rett å slett er gått full.. vurderer åkjøpe ny vogn, så da er denne til salgs uten verktøy... ;) meget god og romslig vogn for en som bare skal ha denne hjemme. følger da med tomme modulbrett til å ha verktøyet i ... men får se når jeg har råd til ny vogn...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: hva eier du av verktøy?

Post by NoName »

Har vel det meste vil jeg tro. Gidder ikke en gang å begynne å liste opp ting.. :)
Av litt større "verktøy" så kan jeg nevne søyleboremaskin, og dreiebenk. Men ønsker meg et engelsk hjul.. Kanskje til neste år;)
FV

Post by FV »

RH, jeg fikk en halvfeit en når jeg så verktøyet ditt :lol:
Jeg er blitt veldig glad i skikkelig verktøy, det gjør jobben både ti ganger enklere og ti ganger morsommere!
thomasgsxr
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f

Post by thomasgsxr »

det gjengeverktøyet var billig kan jeg tenke meg..
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Har akkumulert litt siden 15års-alderen, men har ikke så mye fancy enda. Kunne gjerne tenkt meg litt mer avangserte ting som søyleborremaskin, gjengeverktøy, sveiseapparat osv. Har veldig lyst på ei slik vogn, full med verktøy. Alt blir så mye greiere når man har skikkelig verktøy!
FV

Post by FV »

Gjengeverktøy er jo ikke så veldig avansert?
inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Mer avansert enn et pipesett...
FV

Post by FV »

Det er helt sant ;)
Pipesett er faktisk det jeg har mest av, har vel 4-5 stk liggende, alt fra 3mm opp til 36.
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Hehe, kjenner igjen verkstedhåndboka mi fra mekken der, RH.. Den har jeg faktisk liggende i garasjen enda.
Har stort sett det jeg trenger av verktøy, ellers er det aldri stress å ta seg en tur på Biltema. Verktøyet deres er mer en bra nok for min del. Har ikke hatt problemer med det jeg har kjøpt der hittil i alle fall..
*Sukk* når jeg bare får meg egen garasje :-k Og ikke minst en jobb igjen..
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

thomasgsxr wrote:det gjengeverktøyet var billig kan jeg tenke meg..
vel..gjengsettet var faktisk ikke så dyrt.. kostet rundt 1000 kr på no sånn messe tilbud i tyskland.. men tør ikke regne på hvor mye alt har kostet meg totalt. blir ve en 50 lapper ++ +

har også mig sveiseapprat og liten sølebor maskin.. men tok meste av håndverktøy der.. er det man kan kalle verktøy avhengig.. sliter å gå gjennom verktøy avdelinger.. hehe. men har en grei betalingmulighet via jobben.

Driver å frister på en Snap-on skap som er dobbelt så breit som mitt nå.. men stooooore skuffer. og like høyt. da burde jeg får litt plass igjen ;) mn dette er dyyyyyrt.. det er ulempen med snap on...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply