iPod
iPod
skal ha meg en mp3 spiller med god kvalitet og stooooor lagrings plass. hva anbefalles? iPod? og i tilfelle: hvilken av dem? bør jo være en levlig pris og da... sender noen av disse via bluetooth?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Re: iPod
Har selv iPod Classic 120GB,og er strålende fornøyd.Ikke er det så ille pris heller synes jeg.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
- Desmo-Dude
- MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721
Liker å ha med meg all musikken jeg har...vet jo aldri hva man får lyst til å høre på.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
Jeg har Ipod classic med 80 GB eller noe dvs mye mer enn nok langringsplass.
MEN, man må bruke Itunes osv for å legge inn musikken osv osv og det kan bli litt mye kjas synes jeg.
En vanlig mp3 spiller er sånn sett litt enklere og hadde mp3 spiller også hatt 15-20GB i minne ville jeg heller hatt det;)
Men Ipod'n gir fin lyd ( ikke veldig høy) og har morsom layout, funksjoner osv.
MEN, man må bruke Itunes osv for å legge inn musikken osv osv og det kan bli litt mye kjas synes jeg.
En vanlig mp3 spiller er sånn sett litt enklere og hadde mp3 spiller også hatt 15-20GB i minne ville jeg heller hatt det;)
Men Ipod'n gir fin lyd ( ikke veldig høy) og har morsom layout, funksjoner osv.
Nei man trenger ikke bruke Itunes.Relax wrote:Jeg har Ipod classic med 80 GB eller noe dvs mye mer enn nok langringsplass.
Du kan for eksempel bruke et program som heter Media Monkey (http://www.mediamonkey.com/)
Gratis men dor en lille sum får du muligheter til å brenne ut med litt høyere hastighet og sikkert mer. Jeg betalte kun fordi jeg klarte å konvertere og brenne ut Mp3-filer raskere til CD-plater.
Brukervennligheten er god, og ikke minst det er ikke Itunes ....
Jeg har også Ipod Classic 80GB. Kult utseende og bra skjerm. Itunes suger bigtime, så jeg bruker et program som heter sharepod. Funker rimelig greit. Likevel synes jeg at Ipod'en er mer tungvindt å bruke enn f.eks. min gamle Creative. Apple er også glad i disse sære filformatene sine så jeg har brukt maaange timer på konvertering av videoer. Hadde skulle kjøpt meg MP3-spiller i dag hadde det blitt Creative, ganske sikkert.
Nei man trenger ikke bruke Itunes.Flattop wrote:Relax wrote:Jeg har Ipod classic med 80 GB eller noe dvs mye mer enn nok langringsplass.
Du kan for eksempel bruke et program som heter Media Monkey (http://www.mediamonkey.com/)
Gratis men dor en lille sum får du muligheter til å brenne ut med litt høyere hastighet og sikkert mer. Jeg betalte kun fordi jeg klarte å konvertere og brenne ut Mp3-filer raskere til CD-plater.
Brukervennligheten er god, og ikke minst det er ikke Itunes ....[/quote
Takk! Hadde en mistanke om noe slikt! Bli'kke så lettvint det heller om man må laste inn i hytt og pine osv..
men. men det går seg vil til .......
Det er synd at ipod har fått så mye positiv respons, mye pga utseende. Det skal sies at det er mye feil på disse produktene. De låser seg, og er mye tull med. Men klart noen har sikkert ikke hatt problemer i det hele tatt med sin og vil si noe annet 
Der er haugevis av mp3 spillere som både er sinnsykt mye billigere og mye lettere å anvende! Jeg har selv en Creative mp3 spiller med 8 giga lagringsplass. Den er mere enn nok for meg. Pluss at den er mye mindre enn ipod og er mye lettere å ha med seg i lomma osv.

Der er haugevis av mp3 spillere som både er sinnsykt mye billigere og mye lettere å anvende! Jeg har selv en Creative mp3 spiller med 8 giga lagringsplass. Den er mere enn nok for meg. Pluss at den er mye mindre enn ipod og er mye lettere å ha med seg i lomma osv.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
vel..fått med ny SE mobil med 6GB lagringplass.. så holder lenge med MP3 for meg dette nå
men takker for svar..

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Det her kan jeg si meg fullt enig i!! Siden februar 2006 gikk jeg til innkjøp av en Ipod classic 80GB, og siden det har jeg hatt 6 forskjellige Ipoder pga den har låst seg og diverse ting. De to siste har vært Ipod Touch siden jeg var lei av at det var hele tiden noe galt med classicen. Den første touchen var det mangel på internett så den fikk jeg byttet etter å ha prøvd å oppdatert og lagt inn programvare på den i flere timer på pc med telefon hjelp fra apple som ikke skjønte hva som var galt før 6 timer i tlf, ( de kostnadene måtte jeg stå for selvLordShaft wrote:Det er synd at ipod har fått så mye positiv respons, mye pga utseende. Det skal sies at det er mye feil på disse produktene. De låser seg, og er mye tull med. Men klart noen har sikkert ikke hatt problemer i det hele tatt med sin og vil si noe annet

SÅ ikke kjøp IPOD, kjøp heller fra creative eller lignende.. Hvertfall mine 2 cents..