Den Store Musikktråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Mogen
MC: Suzuki GSX-R 750 k9

Re: Den Store Musikktråden

Post by Mogen »

Misunner der konserten med Alter brigde og Logan.. Høre ut som 2 virkelig gode band..
Er det foresten noen som har skaffa biletter til Extra konserten til metallica den 30.juli??
Prøvde og få tak i men bilettene vart solgt på 19min :shock: /cry (hulk)
får bare håpe at eg får tak i noen seinere... :?
lgbekk

Post by lgbekk »

Ang. konsertbilletter så står det et stykke om haiene i dagens VG. De tjener visst 5-siffrede beløp på en kveld :evil:

Og når jeg er innom musikktråden så betyr det mere....... norsk musikk!
Her kommer Kjågen & Atletene - beste bandet i mils omkrets å drikke øl og showe til \:D/

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Jeg har til og med mailet dem og spurt om lov til å legge dem ut på YouTube.
http://www.kjagen.no/
Last edited by lgbekk on 19 Nov 2008 22:49, edited 1 time in total.
thomasgsxr
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f

Post by thomasgsxr »

Skal på Alter Bridge i morra jeg også :D
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Se her ja ;-) Godt å se du er "over here" å vekker oss til live med litt god musikk igjen ;-)

Selv har jeg hatt ti tusen andre ting å tenke på, men kom over en interessang sak på vg i dag.

Der Coldplay faktisk har stjålet låten til Joe Satriani, noe jeg syns er helt på trynet, men slik er nå det en gang i musikkverden.

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Enig med deg AJ. De har mye bra:)
carboy

Post by carboy »

Disturbed, linkin park, basshunter, karpe diem, erik og kriss og masse rock hører jeg på :) Dette er vell egentlig konfedensiel fakta men sier det forde, Jeg pleier og høre på rock og litt musikk med fart i når jeg kjører sykkel, på lengere turer og sånt, hører trafikken også, men er avslappende med muikk på øret når man kjører MC :D Er det noen andre som gjør dette? :roll:
-Carboy-
Mogen

Post by Mogen »

Har prøvd noen ganger med musikk på øre siden eg har Cardo scala rider Q2, så kan eg koble den til den.
Men for å vere ærlig synest eg at den beste musikken du kan få er motoren som durer og maler under sete :)
carboy

Post by carboy »

Mogen wrote:Har prøvd noen ganger med musikk på øre siden eg har Cardo scala rider Q2, så kan eg koble den til den.
Men for å vere ærlig synest eg at den beste musikken du kan få er motoren som durer og maler under sete :)
Scala rider?? Hva er det? :D
Er sant det med musikk ifra motoren, men på chopperen var det bare en gammel 4 takt's lyd som høres ut som en gammel honda 650 soft chopper(jævla fin lyd det egentlig til 125cc være), men når jeg får ny sykkel så skal det å sånn effekt anlegg som du har og da blir det nok musikk derifra ;-)
men på deilige solrike dager er det deilig med bakgrundsmusikk og da :roll:
-Carboy-
Mogen

Post by Mogen »

Scala rider er Interphone/intercom som er ein trådløs/bluetooth dings du fester på hjelmen din og ein du kjører i lag med så kan dere snakke ilag..
Ganske genialt.. bruker den når eg øvelsekjører.. Og det er jack ingang bakpå den slik at du kan koble til mp3-spiller ol...
Ganske gromsete fortalt :roll:
carboy

Post by carboy »

Mogen wrote:Scala rider er Interphone/intercom som er ein trådløs/bluetooth dings du fester på hjelmen din og ein du kjører i lag med så kan dere snakke ilag..
Ganske genialt.. bruker den når eg øvelsekjører.. Og det er jack ingang bakpå den slik at du kan koble til mp3-spiller ol...
Ganske gromsete fortalt :roll:
Å sann ja :lol: Brukte jo sånn intercom når jeg kjørte med trafikk skolen, har også sånn selv, men det er bare så jeg kan prate med pasasjer, skulle gjerne hatt en sånn en, så jeg og kameraten min kan snakke når vi kjører til sommeren, vet ikke hva den på trafikk skolen het men skulle gjerne hatt en sånn som du har som kan kobles til mp3 :) Hva kosta den a? norsk nettside som selger den?
Og hvor lang avstand så ca funker den og prate med? :D
er det to eller en høytalere til øret a?

Mvh Alexander
-Carboy-
Valfar
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt

Post by Valfar »

Hørt skikkelig på Amon Amarth for første gang i dag, grisefett!!

[youtube]rJQr-TfCT_U[/youtube]
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Hører litt på reggea for tiden..
Å der er jo vanvittig mye bra å velge mellom. Dette er jo en kjempe låt av Damian Marley

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Valfar

Post by Valfar »

80 tallet var et fint tiår for musikk.

[youtube]zeH2Um-yOrA[/youtube]
erazar
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250

Post by erazar »

Bare gi ett lite hint om at folket bør prøve spotify om de ikke har gjort det. http://www.spotify.com det er i beta nå, så legg igjen mailen din der, så får du kanskje en hyggelig overaskelse til jul. Fra mitt ståsted er dette klart fremtiden innen musikk! Har ikke sett så stort potensiale siden youtube var i beta. PRØV det!
Always remember that you are unique, just like everybody else.
Valfar

Post by Valfar »

Det snurarr i min skalle :smt101

[youtube]QfU-4Y4_akY[/youtube]
Post Reply