Dagens Avis-utklipp
- maelling
- MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer) - Location: Asker
Re: Dagens Avis-utklipp
http://www.telegraph.co.uk/opinion/main ... do1610.xml
"The world has never seen such freezing heat"
"A surreal scientific blunder last week raised a huge question mark about the temperature records that underpin the worldwide alarm over global warming. "
"But whether, on the basis of such evidence, it is wise for the world's governments to embark on some of the most costly economic measures ever proposed, to remedy a problem which may actually not exist, is a question which should give us all pause for thought."
Dette burde vekke oppsikt!
"The world has never seen such freezing heat"
"A surreal scientific blunder last week raised a huge question mark about the temperature records that underpin the worldwide alarm over global warming. "
"But whether, on the basis of such evidence, it is wise for the world's governments to embark on some of the most costly economic measures ever proposed, to remedy a problem which may actually not exist, is a question which should give us all pause for thought."
Dette burde vekke oppsikt!
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Jeg er selv av den oppfatninga at det hele klimaspørsmålet er dradd noe så sinnsykt opp og fram. Og media gjør alt for å skape frykt blandt "oss"
Naturen har en unik evne til å tilpasse seg, og forandre seg etter selv ekstreme forhold. Det har vært registrert store tempraturforskjeller i islagene på polene og det var fortsatt ikke smelting av all pol-isen og oversvømmelse på jorden osv.
Men hva vet vel lille jeg!? Eksperter har jo ikke tatt feil før.
Jorda er jo flat, atomene viste seg å være det minste som fantes, norge kom til å ha en gjeld på x antall miliarder i 2006 osv osv osv
Naturen har en unik evne til å tilpasse seg, og forandre seg etter selv ekstreme forhold. Det har vært registrert store tempraturforskjeller i islagene på polene og det var fortsatt ikke smelting av all pol-isen og oversvømmelse på jorden osv.
Men hva vet vel lille jeg!? Eksperter har jo ikke tatt feil før.
Jorda er jo flat, atomene viste seg å være det minste som fantes, norge kom til å ha en gjeld på x antall miliarder i 2006 osv osv osv

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
http://bike.no/content/1599/
Skal vi tro denne rapporten så skal jeg ha veldig vannskelig for å få den opp, så mye sykkel som jeg kjører på sommerhalvåret
Jeg kan da bekrefte at det ikke er noe som helst problem med verken potens, heller unormalt kraftig, og heller ikke noe problem med å tømme blæra
Skal vi tro denne rapporten så skal jeg ha veldig vannskelig for å få den opp, så mye sykkel som jeg kjører på sommerhalvåret

Jeg kan da bekrefte at det ikke er noe som helst problem med verken potens, heller unormalt kraftig, og heller ikke noe problem med å tømme blæra

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Synes det er litt skremmende at Lordshaft tydeligvis vet hva som er normal potens for andre menn.....

- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Hehe, good one Alas

Haha jeg nevner ikke noe om normal potens på andre menn!! Jeg sier bare at jeg tror min er bedre enn gjenomsnittetAlas wrote:Synes det er litt skremmende at Lordshaft tydeligvis vet hva som er normal potens for andre menn.....![]()

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Det er vel akkurat som med kjøring. Alle hevder at de kjører bedre enn gjennomsnittet :-
ha ha ha;-) godt sagt...
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Det er riktig det. 80% av norske menn mener de kjører bedre enn gjennomsnittet. De siste 20% mener de kjører MYE bedre enn gjennomsnittet.inunf wrote:Det er vel akkurat som med kjøring. Alle hevder at de kjører bedre enn gjennomsnittet :-
Last edited by Stipa on 09 Dec 2008 21:13, edited 1 time in total.
Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)

Yamaha YZF R1 1999 (x)

Dyrenes intelligens på det beste

" Petter Solberg holder show på taket av bilen under et motorshow i Bologna i helga. Men på vei ned, faller han og må løpe etter bilen som kjører videre uten ham"
http://www.dagbladet.no/sport/2008/12/16/558537.html

Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)

Yamaha YZF R1 1999 (x)

Kawasaki ute av MotoGP sirkuset..
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545717
Noe jeg selv synes er veldig trist!!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=545717
Noe jeg selv synes er veldig trist!!

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- maelling
- MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer) - Location: Asker
Her er en sak som fikk meg som er jusstudent til å sette morgenkaffen i vrangstrupen og sprute utover pulten min:
"Nye EU-regler fratar forbrukerne i Norge viktige rettigheter. Hva betyr endringene for deg?"
http://www.aftenposten.no/forbruker/pen ... 863981.ece
http://www.aftenposten.no/forbruker/pen ... 864873.ece
"EU torpederer klageretten"
* Kjøper kan ikke lenger kreve at selger oppfyller en kjøpsavtale. (Kjøper du en vaskemaskin, kan selger slippe unna uten at du kan kreve varen levert f.eks)
* 5 års reklamasjonsretten på varige kapitalvarer blir kuttet til to år. (nå går vi virkelig baklengs inn i fortiden)
* Adgangen til å slå ned på urimelige avtalevilkår blir kraftig svekket gjennom endringer i avtaleloven. (!)
* Selger kan fritt la være å levere varen uten ekstra kostnader. (Sammenhold dette med det øverste punktet. Han kan slippe unna med å ikke levere, og kan gå fra det uten konsekvenser. Er dette mulig!?)
Det er en del saker som er i ferd med å presse meg over til å bli EU-motstander, fra å ha EU-sympatier. Først datalagringsdirektivet, så reduksjon av bankgaranti og nå dette. Forbrukerrettighetene er nå truet, så det begynner å bli gode grunner for Norge å nedlegge sitt første veto!
"Nye EU-regler fratar forbrukerne i Norge viktige rettigheter. Hva betyr endringene for deg?"
http://www.aftenposten.no/forbruker/pen ... 863981.ece
http://www.aftenposten.no/forbruker/pen ... 864873.ece
"EU torpederer klageretten"
* Kjøper kan ikke lenger kreve at selger oppfyller en kjøpsavtale. (Kjøper du en vaskemaskin, kan selger slippe unna uten at du kan kreve varen levert f.eks)
* 5 års reklamasjonsretten på varige kapitalvarer blir kuttet til to år. (nå går vi virkelig baklengs inn i fortiden)
* Adgangen til å slå ned på urimelige avtalevilkår blir kraftig svekket gjennom endringer i avtaleloven. (!)
* Selger kan fritt la være å levere varen uten ekstra kostnader. (Sammenhold dette med det øverste punktet. Han kan slippe unna med å ikke levere, og kan gå fra det uten konsekvenser. Er dette mulig!?)
Det er en del saker som er i ferd med å presse meg over til å bli EU-motstander, fra å ha EU-sympatier. Først datalagringsdirektivet, så reduksjon av bankgaranti og nå dette. Forbrukerrettighetene er nå truet, så det begynner å bli gode grunner for Norge å nedlegge sitt første veto!
Last edited by maelling on 15 Jan 2009 00:47, edited 1 time in total.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)