Heisann! Jeg ser etter butikker som selger racning utstyr til mc. Tenkte på hjelm, jakke, hansker ect. Noen som kan nevne noen og hvor de ligger??
Tenker på Oslo området.
Bor i nærheten av Moss,og lurer på nærmeste butikk som selger Alpinestars?Skal ha meg noen nye hansker.Har tittet litt på nettet,men er så dumt å bestille noe før man får prøvd det.
Erling Sande har startet med Alpinstars med utlevering til sin butikk, best of bikes, ca desember i år. Frank Thomas og Axo utgår da fra deres sortiment.
Kun Alpinstars i butikken. Et merke = god kompetanse på merket
Sykler: Suzuki GT750 72m og Suzuki GT550 75m
Og..yess, en B-king. Juhuuuuu. Og nå eier jeg en svart en.........yessssss
Chris wrote:Spyke og Spidi dresser, samt Halvarssons etc får man til en fin pris på Hof-MC! kjøpte min Spyke Golem der
Hof ligger ca 25 minutter unna Tønsberg
Jævlig kult at Hof-MC har såpass godt rykte egentlig Jeg kjøpte cross-hjelmen min der. Utrolig fornøyd. 800 spenn for en klin svart cross hjelm, som var kul. Matcha moppa mi perfekt Var jo sikkert ganske flaks akkurat at de solgte den for halv pris siden den var litt gammel (stått der et par år) men uansett, jeg hadde jo kjøpt den enten de tok halv pris eller ikke.
Leiklo utenfor trondheim selger kule alpinstars skinndresser, hansker og støvler.
Handlet fullt utstyr der selv, skikkelig god kvalitet. De har my fete merker der.
Gå inn på: leiklo-mc.com