Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Tekumseh
Posts: 2094
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by Tekumseh »

Mente å ha sett en slik tråd før ja..: http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?f=4&t=931

Mener også å ha svart, men finner ikke igjen innlegget (kanskje det var på et annet forum...)
Tecumseh er navn på en berømt indianerkriger fra stammen Shawnee (1768 - 1813). I tillegg er det flere motor-relaterte firma som bruker navnet Tecumseh. Jeg har fornorsket navnet, og byttet ut "c" med "k".

Nicket mitt går igjen på de fleste forum/nettsteder jeg bruker. Og noen ganger må jeg legge til '79' eller '_79' etter Tekumseh, hvis nicket er opptatt eller er ugyldig... 79 er da mitt fødselsår.
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by xadox »

kallenavn ado x foran og bak fordi de fleste netsider ikke godtar navn på 3 bokstaver :) har xadox på alle nettsider jeg bruker hvis det er opptatt legger jeg bare til en ekstra d i midten eller flere 8)
1.3.1.2
User avatar
hansp
Posts: 813
Joined: 31 May 2007 21:05
MC: 06 NT700
2007: 8746 km
2008: 17135 km
2009: 12000 km
2018 Kawasaki 650 Versys
2018: 3643 km
2019: 9019 km
2020: 5287 km
2121: 8103 km
2022: 19138 km
2023: 18559 km
Location: Buriram Thailand
Contact:

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by hansp »

hansp, fordi jeg heter Hans Petter
Hans Petter
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by carboy »

Carboy fordi jeg liker biler, prøvde mcboy osv, men alt hadde blitt tatt, så bruker Carboy på alle nettsider/brukernavn :) Greit og huske også :roll:
-Carboy-
User avatar
RidersNeverDies
Posts: 47
Joined: 10 Oct 2008 21:21
MC: R1 2000mod
Fzr 600cc 92Mod x2
Tzr 125cc (170cc) 96mod
Location: Stavanger/porsgrunn

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by RidersNeverDies »

Ridersneverdies er litt fjortis, men bruker det overalt og har alltid brukt det:) Så har jeg utrolig lett for å glemme, så da skifter jeg ikke!
Men før i tiden spillte jeg MYE skyte spill og siden jeg var en "rider" og var som regel den som aldri ble skutt fordi jeg alltid sto i en krok med sniper å bare venta på forbipasserende så ble Riderneverdies til. Er ett meget provoserende navn også for de jeg spiller mot fant jeg ut. jeg var som regel den di "hunta" ned for å bevise at ridersneverdies faktisk døde.
Men! Vi er en rase som aldri vil dø ut! Så lenge det finnes motorsykler vil vi alltid fortsette å skremme bilister.
Og forsvinner motorsykler bygger vi dem selv.
Derfor: RidersNeverDies
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by Ulvinnen »

RidersNeverDies wrote: Vi er en rase som aldri vil dø ut! Så lenge det finnes motorsykler vil vi alltid fortsette å skremme bilister.
Skremme bilister?!? Hva er det for slags holdning? Vi mc-førere skal være i trafikken sammen med bilister, og kjøre på en forsvarlig måte.

Hvis ønsket ditt er å skremme bilister, er jeg redd du kan komme til å oppdage at du slett ikke er udødelig.
User avatar
Wibbo
Posts: 131
Joined: 15 Mar 2007 21:37
Location: Stavanger

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by Wibbo »

Etternavnet mitt er Wiborg 8)
Image
Vespa PX200E "Lusso"
'99 HD FLHRCI "Beistet"
'05 KTM 640 ADV "Fatman"
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by carboy »

Ulvinnen wrote:
RidersNeverDies wrote: Vi er en rase som aldri vil dø ut! Så lenge det finnes motorsykler vil vi alltid fortsette å skremme bilister.
Skremme bilister?!? Hva er det for slags holdning? Vi mc-førere skal være i trafikken sammen med bilister, og kjøre på en forsvarlig måte.

Hvis ønsket ditt er å skremme bilister, er jeg redd du kan komme til å oppdage at du slett ikke er udødelig.
Enig med ulvinnen der, Jeg mener at vi som kjører mc burde sammarbeide med bilister, sånn at de tar mer hensyn til oss på mc, og trur fra langt i verden at det hjelper og SKREMME dem, hadde jeg kjørt bil og en på mc skulle herje og skremme meg, så hadde jeg ikke brydd meg så veldig om og vise hensyn, kanskje det er derfor mange bilister ikke tar hensyn fordi det er AKKURAT sånne som "Riderneverdias" ute på veien :-k Synd for oss andre som faktisk koser seg på veien med mc og virkelig brenner for dette. Mc er en Lidenskap for mange, ikke en hobby man har for og irritere bilister :?
Mener ikke noe stygt med det jeg sa, bare så det er sakt ;-) Men meninga mi bare fosset ut som vanlig :-#
-Carboy-
User avatar
RidersNeverDies
Posts: 47
Joined: 10 Oct 2008 21:21
MC: R1 2000mod
Fzr 600cc 92Mod x2
Tzr 125cc (170cc) 96mod
Location: Stavanger/porsgrunn

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by RidersNeverDies »

HAha mente det ikke på den måten:) Jeg er ikke ute etter å skremme noen, men har sett ett par bilister som begynner bli rimelig utrygge når man ligger bak. begynner sjangle litt å kikker nervøst i speilet. Dem er også veldig forsiktige om dem ser jeg står i ett kryss eller rundkjøring og pleier som regel å stoppe uansett hvem som har vikeplikt osv. Så jeg vil kanskje tro vi skremmer eller gjør mange bilister veldig forsiktige når dem ser oss. vertfall slik jeg oppfatter det.
Når man sniker i kø ser jeg også mangen som plutselig svinger brått når dem får øye på meg.
Men noen bilister hater jeg! Her i stavanger er det jo ikke snø (hender en gang i blant) men kjører som regel hver dag. Har en hjelm som ikke takler dugg så særlig bra når det er kaldt å vått ute. og da åpner jeg visiret som regel. men omtrent hver dag så skal noen spyle meg med vindusrens og jeg ender opp med å lukte deilig sitron. er det noen som har en forklaring på dette? hvorfor skal dem alltid vaske vinduene når man ligger rett bak. Vet dem det treffer oss? Virker som dem gjør det med vilje alså! Er meget fristet til å sende støvelen rett inn i siden på bilen.
Men kan si jeg kjører meget forsiktig og kjører som om alle bilister er totalt idioter og prøver å drepe meg. for 2år siden var jeg utfor en ulykke og ble påkjørt av fra sida i en rundkjøring, så jeg vet godt hvor sårbar men er på en sykkel. Brakk eller skadet ingenting men skal love dere jeg hadde blåmerker. Og dette skjedde ikke i noen stor fart akkuratt. Så jeg vet det skal ikke mye til for å drepe noen.
User avatar
RidersNeverDies
Posts: 47
Joined: 10 Oct 2008 21:21
MC: R1 2000mod
Fzr 600cc 92Mod x2
Tzr 125cc (170cc) 96mod
Location: Stavanger/porsgrunn

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by RidersNeverDies »

carboy wrote:
Ulvinnen wrote:
RidersNeverDies wrote: Vi er en rase som aldri vil dø ut! Så lenge det finnes motorsykler vil vi alltid fortsette å skremme bilister.
Skremme bilister?!? Hva er det for slags holdning? Vi mc-førere skal være i trafikken sammen med bilister, og kjøre på en forsvarlig måte.

Hvis ønsket ditt er å skremme bilister, er jeg redd du kan komme til å oppdage at du slett ikke er udødelig.
Enig med ulvinnen der, Jeg mener at vi som kjører mc burde sammarbeide med bilister, sånn at de tar mer hensyn til oss på mc, og trur fra langt i verden at det hjelper og SKREMME dem, hadde jeg kjørt bil og en på mc skulle herje og skremme meg, så hadde jeg ikke brydd meg så veldig om og vise hensyn, kanskje det er derfor mange bilister ikke tar hensyn fordi det er AKKURAT sånne som "Riderneverdias" ute på veien :-k Synd for oss andre som faktisk koser seg på veien med mc og virkelig brenner for dette. Mc er en Lidenskap for mange, ikke en hobby man har for og irritere bilister :?
Mener ikke noe stygt med det jeg sa, bare så det er sakt ;-) Men meninga mi bare fosset ut som vanlig :-#
Vet ikke om dere leste det jeg skrev, men ingen som sa JEG var udødelig på motorsykkel her. Det var i ett spill. husker dere jeg skrev det? og ingen som sa jeg ØNSKET å skremme bilister heller. Voldsomt som dere skulle gå til anrep synes jeg. Hva med ett sånt enkelt spørsmål som dette: Hva mener du med å skremme bilister? kanskje AKKURATT Sånne som meg bare skal parkere sykkelen fordi det er for mange idioter som dømmer å sier sin mening di ikke har kontroll på, og bare fosser ut med drit og bare gi dere som koser seg og virkelig brenner for dette("for det gjør jo ikke jeg") veien alene. Virker ikke som dere prøver å sammarbeide eller være noe hyggelige her vertfall. Jeg har jo bare dette som hobby og skal irritere mest mulig bilister. HÆ? nevnte jeg irritere noe annet sted? Nei nei var ikke noe stygt det du sa. Var bare veldig frekt.
Og var det ikke DU carboy som var så glad for at fotoboksene ikke kunne ta motorsykler. høres ikke veldig fornuftig ut spør du meg. kjører du altfor fort eller? da sammarbeider ikke du med noen vertfall. Vet du ikke at det er veldig farlig å kjøre fort? kan faktisk få bot. uff å uff da må jo poltiet finne andre metoder og bruke verdifull tid på sånne AKKURATT som deg som kjører altfor fort. Denne tida kunne poltiet brukt på å ta voldteks menn å forbrytere.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by tshansen »

Her må jeg støtte Ridersneverdies!!

Men dette er vel nok ett godt eksempel på at ting som blir skrevet på ett forum er lett å tolke på mange forskjellige måter. Dette har vi hatt mange eksempel på;-)

Jeg oppfordrer hvertfall om å fortsette denne tråden "on topic" å heller ta denne diskusjonen i en ny tråd hvis folk føler behov for å diskutere dette ytterligere:)
Lar det ligge i denne tråden litt til, men vil flytte over de siste postene i en eventuellt ny tråd om det skulle bli nødvendig:)

Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Hauso
Posts: 30
Joined: 10 Apr 2009 01:52
MC: Suzuki Bandit 400, 1992 mod.
Location: Sandefjord

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by Hauso »

En smule gammel post, men care:)
Kaller meg Hauso på alle steder jeg er medlem, just fordi jeg heter Hauso til etternavn, og liker det veldig godt. De fleste kjenner meg også kun som Hauso, så derfor er det blitt det:)
Dårlig fantasi? det vil noen mene, jeg kaller det strategisk:)
Son, your ego is writing checks your body can't cash..
Kjører ikke fort, bare flyr lavt:)
Lord Erik
Posts: 2312
Joined: 09 Mar 2009 08:46

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by Lord Erik »

Slettet.
Last edited by Lord Erik on 13 Oct 2017 13:20, edited 1 time in total.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by Jeanette »

Erik Blodøks wrote:..og nå kan jeg uansett ikke skifte nick ser det ut til. :-k
Send en pm til NoName dersom du vil bytte nick :)
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by supermons »

Fordi jeg er super :D
Post Reply