jeg har tengt på yamaha yzf 125 med trimsylinder... er det noen som har peiling ?

takker for alle svar !
joa, jeg har sett på bade rs og mitoen.. vurderer kanskje mitoen.. det er jo en totakter som du sierScotty wrote:Hei og velkommen til forumet!
Nå kan ikke jeg noe innenfor sylindersats på YZF-125. Men om du er ute etter akselerasjon, fart, turtallskick og trimvenlig sykkel er det 2 takter du skal gå for. Har du bestemt deg for at det er R sykkel du skal ha? Hva er budsjettet ditt forøvrig? Om det er en nyere R sykkel du skal gå for. Så vil hovedvalgene være Yamaha YZF-125, Honda CBR(halvveis R), Aprilia RS og Cagiva Mito. Hvilke andre sykler har du sett på enn YZF-125?
Finn deg en Aprilia RS som er 98 modell eller før, som er de siste av de pene med unntak av den aller nyeste modellen (her er min gamle jeg hadde for 9-10 år siden):mwrings wrote: Aprilia rs synes jeg rett og slett ser stygg(eller er ikke min smak da) ut, mito og yzf er fett..
nei, det ser ikke son ut. Vi gir det bare tips:Dmwrings wrote:er det ingen her som har noe peiling når det gjelder trimsylinder til yzf 125 ?
god toppfatr, men er ute etter heftig aks, og vil gjerne ha yzf, pga. liker utseendet veldig godt!georgfd wrote:joda, erfaringer med 4-takter og trim er vel at du heller burde ha kjøpt deg 2-takter!
PS: 130-140 km\t holder i lange baner!
"heftig aks" finner du ikke i 4 taktere på 125 ccm, desverremwrings wrote:god toppfatr, men er ute etter heftig aks, og vil gjerne ha yzf, pga. liker utseendet veldig godt!
Her snakker vi skikkelig svar ja....carboy wrote:Hvorfor ikke bare hjelpe trådstarter med det han faktisk spør om, for en gangs skyld og ikke bare anbefale han Mito og RS.
Selv synes jeg Yamaha YZF-R 125 er en Råå sykkel, den går bra nok i masse vis, du klarer fint og bryte fartsgrensen med denne, vis det er poenget, Og vis du setter på en Sylindersats på 170-180cc så vil du jo få en utrolig sprek sykkel som har bra nok aks og toppfart, du kan jo også dreve den etter du har fått på større sylindersats, så kan du dreve den så den blir bedre i aks og har den samme toppfart, samt og ha en sprek sykkel (husk at du kun er 16år og du kan vente med og kjøre raske sykkler til du blir 18-20år når du har litt mer erfaring mellom beina).
Ta deg en Tur innom Bloggen til "Mogen" her inne på forumet, han har YZF-R125 og virker storfornøyd.
Siden du har råd så anbefaler jeg deg og gå for denne sykkelen, Yamaha YZF-R125![]()
-Carboy-