Yamaha MT-OS

Prat om tung MC.
Post Reply
Lykke

Yamaha MT-OS

Post by Lykke »

Hei.
Jeg lurte på om noen her inne vet om det er sannsynlig at denne sykkelen, (Altså Yamaha MT-OS, Link: http://attachments.techguy.org/attachme ... 9562/1.jpg
vil bli serieprodusert om ikke alt for lenge med ikke alt for store endringer?
Det er virkelig den kuleste sykkelen jeg noen gang har sett, så hadde vært gøy om noen viste noe mer om den.

mvh Lykke
inunf
MC: Ymse

Re: Yamaha MT-OS

Post by inunf »

Heter det ikke MT-05?
Joachim

Post by Joachim »

Klikk på linken Inunf ;-)
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Scotty

Post by Scotty »

Etter å ha sett litt på nettet virker det som om MT-OS og MT-05 brukes like mye....

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=98492 - Flere bilder der
Joachim

Post by Joachim »

My bad. Inunf vet selvfølgelig hva han snakker om.

MT-03/MT-01 var det som stod i mitt hode ;-)
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
carboy

Post by carboy »

Utrolig tøff sykkel, men det tar nok litt tid før denne kommer i produksjon, ser det ut som. Er vell ikke akkurat en sykkel som jeg ville hatt heller :roll:
-Carboy-
quantumduck
MC: Hayabusa

Post by quantumduck »

carboy wrote:Utrolig tøff sykkel, men det tar nok litt tid før denne kommer i produksjon, ser det ut som. Er vell ikke akkurat en sykkel som jeg ville hatt heller :roll:
Det var visst den eller v-max. At det ble v-max kan vi vel takke b-king'en for ... hurra, hurra og atter hurra ... not.

Kuleste jeg har sett på år og dag også, og jeg tror faktisk jeg kunne levd med å ha en sånn jeg ... :-D
Lykke

Post by Lykke »

quantumduck wrote:Det var visst den eller v-max. At det ble v-max kan vi vel takke b-king'en for ... hurra, hurra og atter hurra ... not.

Kuleste jeg har sett på år og dag også, og jeg tror faktisk jeg kunne levd med å ha en sånn jeg ... :-D
Betyr det at MT-OS ikke vil bli produsert, eller bare at den må vente noen år før den ser dagenslys, kraftig moderert....?
quantumduck

Post by quantumduck »

Lykke wrote:
quantumduck wrote:Det var visst den eller v-max. At det ble v-max kan vi vel takke b-king'en for ... hurra, hurra og atter hurra ... not.

Betyr det at MT-OS ikke vil bli produsert, eller bare at den må vente noen år før den ser dagenslys, kraftig moderert....?
Nei, den som visste dét ...
ivar

Post by ivar »

Yamaha MT-0S (null s)er en konseptsykkel som ble vist på Eicma eller Intermot for et par år siden. Tror ikke Yamaha har store planer om produksjon, men den franske Yamaha-importøren likte den så godt at de laget en egen versjon. Den består av en MT-01 påsatt en kåpe i samme stil som på MT-0S.

Image

Ivar, MC24

PS - en dag skal jeg lære meg å skalere bilder også.
quantumduck

Post by quantumduck »

ivar wrote:Yamaha MT-0S (null s)er en konseptsykkel som ble vist på Eicma eller Intermot for et par år siden. Tror ikke Yamaha har store planer om produksjon, men den franske Yamaha-importøren likte den så godt at de laget en egen versjon. Den består av en MT-01 påsatt en kåpe i samme stil som på MT-0S.
Har sett den der ... syns desverre både den franske versjonen med kåpe og orignalen er stygg :( Merkelig at prototypen MT-0S er blitt så kul, sånn sett ...

Nye vmax var jo også kun et konsept omtrent rundt de tider ... så man skal aldri si aldri, men jeg har ikke trua. vmax var jo et relativt sikkert kort pga. populariteten til originalen, og så trengte de noe som kunne gruse b-king. MT-0S henger vel mer i løse lufta desverre ...

Stellan Egelands nye Harrier har litt av de samme linjene ... men den kommer vel heller ikke i produksjon ... så det er egentlig bare å grave seg ned i snøfonna igjen.
Post Reply