Foresten hvor mye kostet sykkelen? Og trur du det er mulig og plombere ned en sånn Ducati 748 til mellom tung? Vet at det går men blir det like bra som feks en GSX-R 600 med 34HK ???

sykkelen kosta 105.000 i sommer.. aner ikke hvordan det er å plombere ned slike gitt.. siden jeg aldri har hatt behov for mellomklasse så har ikke tanken på det slått megcarboy wrote:Høres bra ut de planene, men du burde beholde speila sånn som de er![]()
Foresten hvor mye kostet sykkelen? Og trur du det er mulig og plombere ned en sånn Ducati 748 til mellom tung? Vet at det går men blir det like bra som feks en GSX-R 600 med 34HK ???
Stilig daLordShaft wrote:Det går helt fint å få en slik som mellomtung.
Dama mi har faktisk eneste mellomklasse registrerte ducati 748 i landet
De bildene med sykkelen din, og begge sykklene til dama de må du legge ut assLordShaft wrote:Ja har sikkert ett par bilder av hu på den sykkelen. Nå har hu både ducati 748 og Gsx-r 600K8![]()
Hvordan den er å forsikre i forhold til andre mellom sykler har jeg ikke peiling på;-) dette må du nesten høre litt rundt om selv.
1. hvor fant du kvinnfolk som har så god smak at hu kjører duc og gixxerLordShaft wrote:Ja har sikkert ett par bilder av hu på den sykkelen. Nå har hu både ducati 748 og Gsx-r 600K8![]()
Hvordan den er å forsikre i forhold til andre mellom sykler har jeg ikke peiling på;-) dette må du nesten høre litt rundt om selv.