og hva så? Folk bestemmer selv hvor de selv vil ha skiltet, personlig bryr jeg meg ikke om jeg hadde sett folk kjøre uten skilt, det er ikke mitt problem, og folk flest har mer nok med å tenke på seg selv. Ingen vits å komme med 'erfarene' meninger når det innlysende for de som gjemmer bort skiltet sitt at de kommer til å få problemer med å forklare seg for politiet.speedy gonzales 2 wrote:No sa no han ikkje noe om personen da men det var vel heller plasseringen av skiltet han presiserte
Men skal overlate samtalen til de daglige verdensmesterene som har sinnsykt god peiling på det meste.

Handler vel mer om å formulere seg riktig før man uttaler seg om noe og ikke komme ridene på sin store hest med fasiter til alltJon Erik wrote:Nå var det vell ikke hans mening om plassering som spørsmålet var, men hva som skjedde hvis man ble stoppet med skiltet slikt. Hva HAN synes om det var ikke spørsmålet! Blir slitsomt hvis alle skal si sin mening om alt...hva med å holde seg til det som det blir spurt om...