vil bli motorsykkel mekaniker, men er en hake..
Re: vil bli motorsykkel mekaniker, men er en hake..
Jeg anbefaler deg å fullføre HELE almenn. Det er noe du sannsynligvis kommer til å få bruk for i fremtiden. MC-mekaniker er kanskje kult akkurat nå, særlig for det som nettopp har begynt mopedtida, men i fremtiden vil du muligens angre, men hvem vet. Selv ville jeg kjørt en almenn utdannelse med mc-mekking som en hobby på siden. Det er ikke blodtrimming av mopeder du kommer til å drive med om du er mekaniker.
Tror nok MC er kjekkere som hobby enn som jobb. Bare tenk på alle mopedene/scooterene du er nødt å skru på. Høres kanskje forlokkende ut nå, men tror du virkelig at du orker å jobbe med det hver dag i årevis?
- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
Er vel en haug som skal ha service utført på vinterlagring og?
BMW S1000RR, Simply the best!
takk for alle tips:) dere har allerede hjulpet meg en hel dal, tusen takk 
skal tenke mye på hva dere har og si, rådgiver skal hjelpe meg nå i framtiden så vi får se hva det blir:)
Men, skal jeg bli mekaniker så blir det nok fagbrev på Bil også, blir nok litt stusselig med bare mc

skal tenke mye på hva dere har og si, rådgiver skal hjelpe meg nå i framtiden så vi får se hva det blir:)
Men, skal jeg bli mekaniker så blir det nok fagbrev på Bil også, blir nok litt stusselig med bare mc

Nå:Gsx-r600 k8