Hei. Hvis du skal trimme din yamaha så vil jeg annbafale og få ut plomben først av svanehalsn, etter det så må du dyse om til mellom 115 eller 124 er ikke 100% sikker på det ,men så burde du ta ut en litn innsnevrin som er lakt inni reedventilen, også til slutt må du borre hull i cdi(først skrur du opp salen der ligger det en elektrisk litn sak som står MORIC på els inni-O- på mOric så finner du fram en 5 mm borr og borrer rett ijennom boksen etter det blåser du den rein fra alt smuss så tetter du igjenn den så det ikke kommer fukt inn bruk egen fantasi for og tette, men etter det setter du den på plass og da er cdi sperren av. hvis sykkelen får for lite luft trekker du av kondomhettene som sitter på luftfiltere etc du brar ut slangen som er festet bra svanhalsen til luftfilter. etter alt dette vil jeg annbefale og kjøpe nye drev for og få den til og gå bedre, hvis det var noe mer er det bare og spørr!;)
Det var ein kompis av meg som skulle fikse sin DT 50x. Han har nå fått på trimsylinder, potte og fjernet turtallssperren og drevet den om:) holder nå på og kjøre inn dette. Takk for all hjelp!