Som tidligere år ønsker NMCU å vite hvor mange km du kjørte i fjor, slik at ulykkesstatistikken kan bli mer riktig. Følg linken, registrer din kjørelengde og støtt en god sak
Jeg har gjort min plikt : ) Jeg lurer på om de luker ut ekstremverdiene i analysene sine, siden det kan godt være noen flesker på litt ekstra for å flytte statistikken i gunstig retning. Selv var jeg et lite sekund fristet til å føre inn 500 000 km kjørelengde f.eks, istedenfor mine 5000 km på den ene, og 4000 km på den andre sykkelen : P Men, har nå svart ærlig : )
Vi kunne kanskje hatt en poll i tråden her også? Forøvrig fikk jeg ikke til å registrere kjørelengden i NMCU. Såvidt jeg har skjønt trenger man ikke fylle ut begge undersøkelsene, så skrev bare på "Enkeltmotorsyklist", men får beskjed om "Alle feltene i minst en av gruppene må fylles ut". Har selvsagt fyllt ut alle feltene i den ene gruppen..
Irriterer meg at jeg ikke fikk kjørt mere i fjor, men i år satser jeg på enda flere km
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Jeg kjørte ca. 5 000 km med apriliaen og ca. 3 000 km med XT'en. Hadde ikke de beste forutsetninger for å kjøre langt forrige sesong, så er relativt fornøyd med 8 000 km. Med ny sykkel så håper jeg å doble kjørelengden i -09.
Endring:
Jeg kjørte 4 617 km med apriliaen i 2008. Synes det er ganske bra mtp. at jeg kun kjørte den i juni og september.
Last edited by inunf on 11 Jan 2009 16:34, edited 1 time in total.
Kommet ut noe mere info om dette? Ser ikke ut til å finne noe på Nmcu sine hjemmesider
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
fikk kjørt veldi lite i 2008 dro i militæret 7. april og mistet lappen 2 uker senere så da var jeg 3 mnd uten lappen. og når jeg endelig fikk tilbake lappen kom jeg inn på huseby leir så fikk vi 6 uker med uniforms plikt så jeg fikk ikke ha på kjøredressen for å ta meg en liten tur engang + at jeg fikk aldri tid til å ta meg en tur. når jeg endelig var ferdi med 6 uker med helvette så måtte jeg sette inn sykelen pga at det ble for kaldt å kjøre Oslo - Trondheim men satser på en lang og fin 2009 sessong da