Heter Ørjan, er fra Molde, og er snart 17 år. Har friår fra skole for øyeblikket.
Skal gå Salg og Service til høsten, jobber nå på Sykkelhuset som Butikksjef..
Jobber veldig mye.. Ellers så kjører jeg Supermotard på bane, og trives med det! Her kommer det bilder!
Har også brukt en del penger på elektronikk, TV, hjemmekino, osv osv.. Kan legge inn bilder og info der og om ønskelig.
Mitt "MC-liv" startet 16.04.2007, da jeg kjøpte min første mc, som 15-åring. Dette ble da en Honda NSR, 2000 modell og den hadde gått ca 25 000 km. Sykkelen hadde vært litt skrudd på, og i bakken ett par ganger så fikk denne for 20 000,-.
Fikset den opp, og øvelseskjørte ca 200 mil med denne.
(Finner ingen bilder av denne foreløpig)
08.08.07 Kjøpte jeg min 2. MC, en 2005 mod Cagiva Mito, i koksgrå. Kjørte ca 5 mil med denne denne sesongen. (NSR'en ble solgt 2 uker etter jeg henta mito'en)
Første turen var morsom, gikk mye bedre enn nsr'en, men det varte ikke lenge.. Etter ca 2 mil stoppa den. Toppakningen var gåen. Fikset så dette og parkerte for vinteren.
Tok den ut våren 2008, hadde da montert uplombert svane og 34 mm dellorto forgasser. Første turen gikk den som ett utedass på skeiva. Feil dyse. Etter litt prøving ble dette riktig, og sykkelen gikk bra.
(Ettermonterete Jolly Moto Alu effektanlegg i mai)
16. April 2008 Hadde jeg oppkjøring. Starta med kjøretimer 12. April.
Kjørte så ca 100 mil med mito'en, så røyk toppakningen igjen, så ble det å bytte den, plane sylinder og topp. Da gikk den som en kule.
Iløpet av mai ble jeg lei, og ville ha KTM.
Syntes disse var fete. Kjøpte da en 2008 mod KTM EXC 125, med motard kit og alt av powerparts. Syntes da denne var kjempe, gikk utrolig gått.
(FMF potte ++)
Prøvde den på motard banen etter 2 uker, og kjørte, kjørte, og kjørte.. Dro på flere treninger..
Dette endte da med at jeg kjøpte en bane sykkel, NY 2008 KTM 450 SMR, med slipperclutch og mye finnesser. Kjempe Sykkel. Kjører fortsatt

Denne er oppgradert med demperoppsett fra Esp1tech, pga den var for stiv for meg..
Også har den fått en del orange powerparts rundt om.. (Og ett ekstra hjulsett for regndekk)
Men i september ble jeg lei.. Savnet å kunne kjøre langturer. La KTM'en da ut for salg, og solgte den. (125'en). Denne ble da solgt, og jeg 30 000,- i tap fra da jeg kjøpte den. Hadde da gått ca 4000 km.
6. Januar 2009 hentet jeg ny sykkelen, Helt ny Cagiva Mito SP525.
Denne har jeg ikke gjort så mye med;
- Fikset litt på skiltopphenget
- Jolly Moto Alu effektanlegg
Har kjørt sykkelen 205 km nå i helga, og er stor fornøyd. Gleder meg til sommeren..
Flere bilder finnes her ; Ørjan.Mitoforum.org