Av over 4000 deltagere som har meldt seg på Onecall wintercamp, er jeg nå en av 24 som kan gå videre! Jeg trenger DIN stemme for å bli en av de 10 som får være med på tur.
Gå inn på http://www.onecall.no/wintercamp2009, se på min video og stem!!!
På videoen får du se både sommer- og vintercrosskjøring. Hjelp en kar med sunne interesser til å få oppfyllt sin store drøm! Stem,stem,stem
Du har fått min stemme. Lykke til, og håper virkelig du får muligheten til å være med på denne unike opplevelsen!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Tusentusen takk for støtte og hjelp. Er nå rykket opp til 4 plass igjen, så det ser slett ikke håpløst ut.
Mobiliserer alle styrker her nå.
Får virkelig troen på å være aktiv på et så hyggelig forum:)
Mange tusen takk for den støtten jeg har fått her på forumet Det er gull vert!
Vi er nå inne i siste stemmedag og om noen kunne bidratt med en sluttspurtstemme ville det ha vert av stor betydning!!
Ligger i skrivende stund på 5. plass og trenger flere stemmer utover kvelden for å være sikret plass på turen!
Så en dame som var med som hadde fått seg spalte plass i BA! regner med ho har dradd litt stemmer, men skal se om jeg ikke får noen andre til å stemme på deg også..
Lykke til.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app