Noen som har erfaring med forsikring på denne sykkelen?
Postivie og negative sider?
17500 i året, fullkasko, 19 år 30% bonus, gjensidigekoffek wrote:Hvor mye gir du i forsikring, rent konkret?
Hvordan er den på langtur? Plass til bagasje - om man improviserer litt? (eks. telt, tøyskift, kamerabag, mat)
Jeg vurderer denne sykkelen selv, nemlig.. Står litt mellom den og en Honda CBF 500. Kawa'n har utseendet..
17500 var mye, dette er da uten tyveri?Guinss wrote:17500 i året, fullkasko, 19 år 30% bonus, gjensidigekoffek wrote:Hvor mye gir du i forsikring, rent konkret?
Hvordan er den på langtur? Plass til bagasje - om man improviserer litt? (eks. telt, tøyskift, kamerabag, mat)
Jeg vurderer denne sykkelen selv, nemlig.. Står litt mellom den og en Honda CBF 500. Kawa'n har utseendet..
bagasje har jeg ingen peiling på. er sånne kroker under hekken, og går an å feste bager bakpå, så burde ikke være noe problem.
aha! Takk for infoenLordShaft wrote:Full kasko forsikring innholder nå tyveri og brann
ja det er dyrt, men vesta skulle ha 40 000, if 25 000, så valget var enkeltFurre wrote:17500 var mye, dette er da uten tyveri?Guinss wrote:17500 i året, fullkasko, 19 år 30% bonus, gjensidigekoffek wrote:Hvor mye gir du i forsikring, rent konkret?
bagasje har jeg ingen peiling på. er sånne kroker under hekken, og går an å feste bager bakpå, så burde ikke være noe problem.
tenkte meg at den der kommentaren ville kommeIImilleniumII wrote:Er det verdt å betale full kasko da? Altså sykkelen har en verdi på rundt 50 000, du betaler 17 500 kr for full kasko. Og hvis uhellet skulle være der betaler du vel en egenandel på rundt 4 000 kr. Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville vurdert delkasko.
17500 + 15000 + 12500 + 10000 + 7500...nesten 5 årRelax wrote:Legalt "tyveri" det er.. Har du sykkelen i 3 år betaler du mer i forsikring enn hva sykkelen koster !!???
jeg ogIImilleniumII wrote:Håper du slipper å bruke den noen gang!