Varmehåndtak og mye nytt hos Biltema!
-
- MC: Daelim Roadwin 125 2007
PGO XL-Rider 50 2007(ATV) - Location: Buskerud
Varmehåndtak og mye nytt hos Biltema!
Jeg må innrømme det:
Jeg elsker Biltema!
Nå er det straks en ny katalog ute. I den forbindelse har det kommet masse nyheter på MC frontent. Blant annet endel bremseskiver, bar-ends, håndbeskyttere, toppboks (og mye mer) og noe jeg som kjører ATV nå i kulda uten tvil endelig kan ta meg råd til å kjøpe. VARMEHÅNDTAK til 270,-! Si hva dere vil om Biltema og kvalitet, men jeg har ikke kjøpt mye der som ikke holder mål. Altså stortsett fornøyd.
Jeg kan også fortelle at de også har kommet med noe jeg vet mange her på forumet enten alerede har kjøpt, eller godt kunne tenke seg (med mindre man har orginalmontert). En billig klokke, som ser helt greit ut etter min mening. Jeg har ikke funnet klokker på noen nettbutikker som hadde kosta meg under 500kr (mulig jeg ikke har lett godt nok.)
Måtte bare fortelle om dette, fordi Biltema er vannvittig flinke til å ha priser en lærling kan leve godt med og det gjør meg veldig glad!
For de som mener det samme som meg, at Biltema er bra og fint, sjekk Biltemas mc sider for flere spennende nyheter!
Jeg elsker Biltema!
Nå er det straks en ny katalog ute. I den forbindelse har det kommet masse nyheter på MC frontent. Blant annet endel bremseskiver, bar-ends, håndbeskyttere, toppboks (og mye mer) og noe jeg som kjører ATV nå i kulda uten tvil endelig kan ta meg råd til å kjøpe. VARMEHÅNDTAK til 270,-! Si hva dere vil om Biltema og kvalitet, men jeg har ikke kjøpt mye der som ikke holder mål. Altså stortsett fornøyd.
Jeg kan også fortelle at de også har kommet med noe jeg vet mange her på forumet enten alerede har kjøpt, eller godt kunne tenke seg (med mindre man har orginalmontert). En billig klokke, som ser helt greit ut etter min mening. Jeg har ikke funnet klokker på noen nettbutikker som hadde kosta meg under 500kr (mulig jeg ikke har lett godt nok.)
Måtte bare fortelle om dette, fordi Biltema er vannvittig flinke til å ha priser en lærling kan leve godt med og det gjør meg veldig glad!
For de som mener det samme som meg, at Biltema er bra og fint, sjekk Biltemas mc sider for flere spennende nyheter!
Brooom
Kjørelengde 2008: 8500km (siden slutten av mai)
Kjørelengde 2009: 2500km (hittil)
- TageSK
- MC: Bamsefar er en BMW R1150GS.
Han triller ca 20.000 km i året med Sjefen og meg.
Bamsefar har aldri vært i Norge. - Location: Pisa, Toscana, Italia
Re: Varmehåndtak og mye nytt hos Biltema!
Orginale varmeolker til min BMW GS er 70 euro pr styk (trenger to nå), så jeg vil gjerne se noen detaljerte bilder av hvordan installsejonen ser ut. Særlig hvordan det er der ledningen går inn i håndtaket.hanja wrote:.....og noe jeg som kjører ATV nå i kulda uten tvil endelig kan ta meg råd til å kjøpe. VARMEHÅNDTAK til 270,-!
[TaSK]
så dette igår jeg og. veldig bra. masse nytt der.
noen som har erfaringer med depotstøttene til Biltema?
noen som har erfaringer med depotstøttene til Biltema?
-
- MC: Daelim Roadwin 125 2007
PGO XL-Rider 50 2007(ATV) - Location: Buskerud
Hvis du trykker på linken ser du det kanskje greit nok?TageSK wrote:Orginale varmeolker til min BMW GS er 70 euro pr styk (trenger to nå), så jeg vil gjerne se noen detaljerte bilder av hvordan installsejonen ser ut. Særlig hvordan det er der ledningen går inn i håndtaket.
[TaSK]

Jeg kan sikkert ta noen bilder når jeg har fått kjøpt de.
Nope, sorryGuinss wrote:noen som har erfaringer med depotstøttene til Biltema?

Brooom
- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
jepp, har bakstøtta, funker helt utmerket for min del!Guinss wrote:noen som har erfaringer med depotstøttene til Biltema?
BMW S1000RR, Simply the best!
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Jadda, har begge, brukte dem hele 2008 både for å vaske sykkelen og for parkering funker fint.Guinss wrote: noen som har erfaringer med depotstøttene til Biltema?
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
MowZ wrote:jepp, har bakstøtta, funker helt utmerket for min del!
bra daGalilee wrote:Jadda, har begge, brukte dem hele 2008 både for å vaske sykkelen og for parkering funker fint.

har den forran.. synes den var veldig vinglete.. likte ikke helt konstruksjonen på den jeg i allefall..Guinss wrote:noen som har erfaringer med depotstøttene til Biltema?
skal bygge om min senere..
"You shouldnt be hiding from the cops at a doughnutstore"
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo

Begge støttene i bruk.
--
- Hunter S. Thompson
- Hunter S. Thompson
- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
bakstøtta er ikke vinglete på min i alle fall, men har ikke prøvd den fremre da så skal ikke uttale meg om den...
BMW S1000RR, Simply the best!
Takk for tipset! Ser MYE der jeg kommer til å kjøpe meg. Myyyyyye =)
Næmmen se så fin signatur jeg er da!
mye greit på biltema.. men man bør taog kjenne på ting og føle litt på kvaliteten..
men noe jeg ikke tør kjøpe på tema er verneutstyr..
men noe jeg ikke tør kjøpe på tema er verneutstyr..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Det er mye som er herk på biltema, som vindusviskere til bil og masse sånne ting, men akkurat utstyr til mc og verktøy og div. er veldig bra, Kommer til og handle en del utstyr til sykkelen jeg også derifra. Gleder meg til den nye katalogen kommer.
De har nok tjent bra på mc utstyr siden de satser på mer.
De har nok tjent bra på mc utstyr siden de satser på mer.
-Carboy-
- maelling
- MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer) - Location: Asker
Jeg kan skrive under på et viskerne ikke holder mål, og blir ødelagt etter en gangs bruk omtrent. Men, hva kan man forvente når de koster 18kr pr stk. De kunne med fordel hevet kvaliteten litt der. Ellers vil jeg si at mye på biltema er bra, men jeg har greid å ødelegge nesten alt jeg har handlet der (unntatt skrallene som jeg har lastet på over 1 tonn på uten at det har gått i stykker, samt jekken), så verktøyene er ikke evigvarende. Men, det er bra at biltema er der, og de har mye bra å by på for menigmann : )carboy wrote:Det er mye som er herk på biltema, som vindusviskere til bil og masse sånne ting
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Helt sant det du sier, men jeg trur feks at meste parten av mc utstyret dem har der er grei kvalitet
Biltema er kjekt og ha

Biltema er kjekt og ha

-Carboy-