"Møtesteder" i Bergen
"Møtesteder" i Bergen
Er jo litt bergensere her inne, så lurte på om dere har noen faste møtepunkter her i byn. Ser at det er en del folk utenfor Zachen, er det et sted dere pleier å "henge"? 

ingen KiM, ingen kos
Re: "Møtesteder" i Bergen
Pleier å vere der litt ja.. men eit fint møtepunk når du er ute på tur er jo Trengeridet vei-kro !!<3<3
- Selger deilige wiener pølser for 10kr stk..
- Nydelig utsikt
- Masse sykkler (og fine biler)
- Bakken opp mot kvamskogen er ein bakke folk pleier og teste power sin i, så det er masse vrøling opp og ned bakken der..
- Masse aktivitet om sommeren
- osv :p
Er åpen for flere forslag
- Selger deilige wiener pølser for 10kr stk..
- Nydelig utsikt
- Masse sykkler (og fine biler)
- Bakken opp mot kvamskogen er ein bakke folk pleier og teste power sin i, så det er masse vrøling opp og ned bakken der..
- Masse aktivitet om sommeren
- osv :p
Er åpen for flere forslag

Kroen ligger ved rundkjøringen sant? Har kjørt der en million ganger, men aldri svingt innom, så noen kro har jeg aldri sett
Er jo en del politi der, er det ikke?
Har jo sett noen folk ved Tennebekk (kjøregården der) ved noen anledninger også, men vet ikke om det er et møtested akkurat

Har jo sett noen folk ved Tennebekk (kjøregården der) ved noen anledninger også, men vet ikke om det er et møtested akkurat
ingen KiM, ingen kos
Det er stort sett bare zakken her i byen som er møtested!
Også forskjellige klubblokaer, men de vet jeg ikke hvor er
Det er også en del som møtes på shell i knarvik! Hvis du skulle suse forbi der en dag;-)
Også forskjellige klubblokaer, men de vet jeg ikke hvor er

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Er til tider litt politi der, men ikkje noe sånt spessielt... men bare pølsene der er verdt ein 5 min pauseeneRmiK wrote:Kroen ligger ved rundkjøringen sant? Har kjørt der en million ganger, men aldri svingt innom, så noen kro har jeg aldri settEr jo en del politi der, er det ikke?

Eller er det som Shaft seier, at Shell'en i Knarvik går an, men er vel ikkje den plassen med mest mc'ister på..
Men er det noen som har tenkt seg på 1.mai turen fra bergen til voss??
Gleder meg litt siden det er første gangen eg har sykkel i mai, og kan kjøre selv...
Denne har jeg ikke hørt om. Hvordan foregår det? Noe info om det?Mogen wrote:Men er det noen som har tenkt seg på 1.mai turen fra bergen til voss??
Gleder meg litt siden det er første gangen eg har sykkel i mai, og kan kjøre selv...
ingen KiM, ingen kos
Dette er vel den årlige vårsleppen her i bergen
Da kjører de som oftest fra festplassen, inn til voss og utigjen 
Får desverre ikke med meg vårsleppen i bergen, skal i konfirmasjon den helga, så jeg får ta vårsleppen i Stavanger i stedet
Aldri så vondt at det ikke er godt for noe.
Info osv kommer nok når det nærmer seg litt. De pleier å henge opp plakater rundt om i byen, og annonsere det på nmcu sine hjemmesider..

Får desverre ikke med meg vårsleppen i bergen, skal i konfirmasjon den helga, så jeg får ta vårsleppen i Stavanger i stedet

Info osv kommer nok når det nærmer seg litt. De pleier å henge opp plakater rundt om i byen, og annonsere det på nmcu sine hjemmesider..
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Noen linker/bilder om 1.mai turen...:
http://www.ba.no/nyheter/article3512545.ece
http://www.osterfjordenmc.com/picture_l ... index.html
http://www.ba.no/nyheter/article3512545.ece
http://www.osterfjordenmc.com/picture_l ... index.html
Helt off topic, men siden det gjerne er noen bergensere her. Fant disse på finn akkurat, kanskje noen er interessert http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link . Sorry for off topic, men ville ikke lage en ny tråd for småtterier 

ingen KiM, ingen kos
Trengereid er flott om sommeren, men om du forviller deg ut der ellers i året vil du fryse halvt ihjelMogen wrote:Pleier å vere der litt ja.. men eit fint møtepunk når du er ute på tur er jo Trengeridet vei-kro !!<3<3

Så en rød ZX6R ved Lagunen her nå i kveld. Jeg vil også 

ingen KiM, ingen kos
I går faktisk. Været er jo forferdelig nå. Rakk et par turer på tørre veier tidligere i år, men nå er det nitrist. Man får smøre seg med tolmodigheteneRmiK wrote:Så en rød ZX6R ved Lagunen her nå i kveld. Jeg vil også

(-) Aprilia RS 250 '99 Rossi Replica
(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04

(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04