Høytrykksvaskere er funnet opp av folk som selger kjeder og lager...RH racing wrote:silikon spyles lett av med evt høytrykk...
Jens
Høytrykksvaskere er funnet opp av folk som selger kjeder og lager...RH racing wrote:silikon spyles lett av med evt høytrykk...
og med det mener du?4bikes wrote:Høytrykksvaskere er funnet opp av folk som selger kjeder og lager...RH racing wrote:silikon spyles lett av med evt høytrykk...
Jens
ingen som har sagt man bør stå med strålen rett på lager eller kjede.. så lenge kjede smøres etter vask er ikke dette farlig...4bikes wrote:Høytrykksvaskere er funnet opp av folk som selger kjeder og lager...RH racing wrote:silikon spyles lett av med evt høytrykk...
Jens
Neppe. Skjønner ikke hvorfor du skal ha en dyne over sykkelen heller, med mindre det er fare for å få noe overIImilleniumII wrote:Hvis man bruker dyne over sykkelen på ett betongdekke, vil det slippe ut ev. fukt?
Jeg har ikke brukt, men en sykkel jeg vurderer å kjøpe har hatt dyne over seg på b.dekke.spiffo wrote:Neppe. Skjønner ikke hvorfor du skal ha en dyne over sykkelen heller, med mindre det er fare for å få noe overIImilleniumII wrote:Hvis man bruker dyne over sykkelen på ett betongdekke, vil det slippe ut ev. fukt?
Så lenge sykkelen er helt tørr og står i en tørr garasje eller lokale så skal det jo ikke være noe problem neiLordShaft wrote:Jeg hadde min stående på ett betongdekke, med ett stretchlaken over i hele fjor, å dette var ikke noe problem! Ingen tegn til verken dugg eller noe vannsamling på sykkelen i det hele tatt. Gjorde dette med stretchlakenet mest pga flygestøv og pollen skit, men vann var aldri ett tema.