Jeg har en Suzuki Tsx med full trim på(charmo 66ccm sylinder, dellorto 21mm og giannelli effektanlegg), har satt på crossdekk fra biltema nå i vinter. Men har fått et problem i vinter, problemet med den er at når jeg kjører i oppoverbakker så klarer den bare andre giret uansett, når jeg girer til tredje giret slutter den å dra. Men en moped med den trimmen burde vel klare bedre? Burde jeg dreve den om kanskje?
Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre den sterkere?
Problem med Suzuki
Problem med Suzuki
Go fast, or go home
Re: Problem med Suzuki
viss mopedn ikkje drar, er det for lite hestar. Hestane du har fått når du monterte trim, har gått med til fart. Tek du av effektanlegget, vil du få meir drag i motoren, slik at han yter meir på høgt turtall. Grunnen e at krafta i motoren går med på å lage fart, istaden for drag. Fjernar du effektanlegget, vil du få ein meir jamstilt fordeling mellom drag/fart.
Du må kanskje dreve om på framdrevet. (plussa på 1-2 tenner) prøv og sjå korleis da går.. funkar i vertfall kanon på min
Du må kanskje dreve om på framdrevet. (plussa på 1-2 tenner) prøv og sjå korleis da går.. funkar i vertfall kanon på min

Blir vel ikke akkurat riktig å dreve opp foran for å få mere drag... Heller motsatt...
Effektanlegg MÅ ikke gi dårligere bånn drag...
Det tynne til Giannelli gjør dette, men ikke det tykke...
Effektanlegg MÅ ikke gi dårligere bånn drag...
Det tynne til Giannelli gjør dette, men ikke det tykke...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Ok : )
Så dere mener altså at jeg burde prøve å sette på orginal annlegget?
Tror ikke jeg gidder å dreve om før sommeren uansett, tar det når jeg setter på sommer dekkene ; )
Så dere mener altså at jeg burde prøve å sette på orginal annlegget?
Tror ikke jeg gidder å dreve om før sommeren uansett, tar det når jeg setter på sommer dekkene ; )
Go fast, or go home
du kan prøva å ta av effektanlegget ja.
Når eg snakka om å dreva om, meina eg etter du har teke av effektanlegget, kan hende du får litt høgt turtall
Når eg snakka om å dreva om, meina eg etter du har teke av effektanlegget, kan hende du får litt høgt turtall
Hva slags dreving kjører du på nå?
Orginalt bak og 14-15 foran er en fin kombo.
Det bakhjulet ditt er ikke akkurat med på å dra opp farten
Orginalt bak og 14-15 foran er en fin kombo.
Det bakhjulet ditt er ikke akkurat med på å dra opp farten

Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
spørsmålet var ikkje "få bedre fart", men "få meir drag"!
hadde du følt med, hadde du kanskje visst da.
han får meir drag når han gjer det eg sa, men farten går ned, ca 10km/t på det meste.
han får meir drag når han gjer det eg sa, men farten går ned, ca 10km/t på det meste.
Jeg kan da lese. Men lurer på hvem som ikke følger med...stevling wrote:spørsmålet var ikkje "få bedre fart", men "få meir drag"!
En trimmet moped bør gå greit i oppoverbakkene med 14-15 tagger hvis ikke noe annet er galt.
Bakhjul med store knaster senker både toppfart og aks.
Er du ute etter toppfart har man gjerne 16 tagger...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
da eg meina, e att når han tek av effektanlegget, KAN han få litt høgt turtall.
for å få ned turtallet igjen, KAN han dreve om. Bunndraget vil bli betre enn før, sjølv om han dreva om.
Konklusjon: Ta av effektanlegget (du vil få meir drag), men du må kanskje dreve om for å få NED da høga turtallet (som e eit resultat av at effektanlegget er borte)
Mopedn vil som sagt gå litt seinare enn før, men kjappare enn da han gjekk originalt.
Du kan sjølvsagt drita i å dreve om, men då er det 80% større sjangs for at han skjer seg.
(Beklaga viss eg var litt kvass
for å få ned turtallet igjen, KAN han dreve om. Bunndraget vil bli betre enn før, sjølv om han dreva om.
Konklusjon: Ta av effektanlegget (du vil få meir drag), men du må kanskje dreve om for å få NED da høga turtallet (som e eit resultat av at effektanlegget er borte)
Mopedn vil som sagt gå litt seinare enn før, men kjappare enn da han gjekk originalt.
Du kan sjølvsagt drita i å dreve om, men då er det 80% større sjangs for at han skjer seg.
(Beklaga viss eg var litt kvass