Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?
Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?
Åssen er det mulig å ta 1200 for å legge om? Da regner jeg med det er å bare sette sykkelen et sted så de tar av hjula også?
'06 GSX-R 600
- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
Monsterbike tok dobbel pris på å legge om hvis du ikke kjøpte dekk der, så det var 200 pr hjul m/dekk og 400 pr/uten. Noe dyrere enn det burde det ikke være
BMW S1000RR, Simply the best!
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Har ikke motorsykkeldekk.com begynt å registerer verksted som kan legge om dekk fra dem?
Hadde vært greit med en oversikt over verksted som faktisk ØNSKER kunder.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Ser ut som det er samme butikk som dekkonline.com og der kan man også bestille dekkene ferdig omlagt.Galilee wrote:Har ikke motorsykkeldekk.com begynt å registerer verksted som kan legge om dekk fra dem?
'06 GSX-R 600
- esstrom
- MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Ja det var å levere inn hele sykkelen, å balansering, skal prøve å få hørt med motorsport på moholt og tempe dekk. Hvis noen vet om noen som har rimelig omlegg i Trondheim så er det bare å hyle utspiffo wrote:Åssen er det mulig å ta 1200 for å legge om? Da regner jeg med det er å bare sette sykkelen et sted så de tar av hjula også?

Noen som vet om et rimelig sted rundt drammen/sandvika/oslo som skifter "medbrakte" dekk si ifra...
1.3.1.2
- MowZ
400 på monsterbike når jeg gjorde det!
Ringte til Monsterbike for par mnd siden de skal ha 4 800,- for par Metzeler M3 ferdig på sykkel...
Å kjøpe dem på motorsykkeldekk.com koster de 3 100,-...
Da har man 1 700,- å gå på...
Men tror jeg bare gjør det hos monsterbike og sparer meg for knotingen
Å kjøpe dem på motorsykkeldekk.com koster de 3 100,-...
Da har man 1 700,- å gå på...

Men tror jeg bare gjør det hos monsterbike og sparer meg for knotingen

1.3.1.2
Ringte til Yamaha Bergen akkurat. De ville ikke legge om dekkene mine ettersom jeg ikke kjøpte dekk hos de!! Så hvor skal jeg da gå?LordShaft wrote:Ja det har desverre blitt slik at ikke alle yter servicen med å legge om dekk når de ikke selv får levere dekkene eller tar veldig høy pris for jobben!
MC-Marine her i bergen ville ikke ha noe med meg å gjøre om jeg ikke kjøpte dekk hos de, som var svimlende høye summer i forhold til motorsykkeldekk.com
Å det trass i at jeg også skulle bestille noen deler til ducatien min!
UTROLIG dårlig service spør du meg!
Men slik er nå det desverre blitt.
Fikk selv gjort dette en annen plass til veldig hyggelig pris hos ett verksted som oser av service!
Yamaha Bergen!

ingen KiM, ingen kos
- esstrom
- MC: Kjører en Honda Magna 750 94 modell, kjempesykkel med kruttmotor og fine kjøre egenskaper:)
Ringte tempedekk i dag, de skulle ha 350 for omlegging, inkludert alt 

Kødder du!?eneRmiK wrote: Ringte til Yamaha Bergen akkurat. De ville ikke legge om dekkene mine ettersom jeg ikke kjøpte dekk hos de!! Så hvor skal jeg da gå?

Yamaha Bergen inn i Åsane!? De er vel eneste motorsykkel versktedet som var behjelpelig med dette i fjor!? Skal de også kutte ut dette tilbudet nå!?

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Så lenge man har en plass å mekke, så er det ikke SÅ komplisert å legge om selv.
Dekkspaker koster ikke mange kronene.
Dekkspaker koster ikke mange kronene.
--
- Hunter S. Thompson
- Hunter S. Thompson
Del 1, 2 og 3 av minimalistens dekkomlegging.
Finnes ellers haugevis av andre klipp på youtube i tillegg til tusenvis av how-tos på google. Jeg har aldri forsøkt selv, men skal prøve nå på neste lønning. MC sjappen jeg spurte skulle ha 3200 for dekk + omlegg, motorsykkeldekk.com skal ha ca 2000 for dekkene. Ikke største forskjellen, men 1200 spart er en god motivasjon for meg, det inkluderer alt verktøyet jeg trenger og så tre fulle tanker bensin....
Finnes ellers haugevis av andre klipp på youtube i tillegg til tusenvis av how-tos på google. Jeg har aldri forsøkt selv, men skal prøve nå på neste lønning. MC sjappen jeg spurte skulle ha 3200 for dekk + omlegg, motorsykkeldekk.com skal ha ca 2000 for dekkene. Ikke største forskjellen, men 1200 spart er en god motivasjon for meg, det inkluderer alt verktøyet jeg trenger og så tre fulle tanker bensin....
Jepp, Yamaha Bergen i Åsane vi snakker om. Så litt usikker på hvor jeg faktisk skal gåLordShaft wrote:Kødder du!?eneRmiK wrote: Ringte til Yamaha Bergen akkurat. De ville ikke legge om dekkene mine ettersom jeg ikke kjøpte dekk hos de!! Så hvor skal jeg da gå?![]()
Yamaha Bergen inn i Åsane!? De er vel eneste motorsykkel versktedet som var behjelpelig med dette i fjor!? Skal de også kutte ut dette tilbudet nå!?

ingen KiM, ingen kos
- MowZ
fikk det for 4500 jegxadox wrote:Ringte til Monsterbike for par mnd siden de skal ha 4 800,- for par Metzeler M3 ferdig på sykkel...