Er dessverre en del som skal gjøres, samt at det er travelt på jobb, så det blir nok noen uker til jeg får den ut. Men da kommer den i tillegg til å være strøken
MC: 06 NT700 2007: 8746 km 2008: 17135 km 2009: 12000 km 2018 Kawasaki 650 Versys 2018: 3643 km 2019: 9019 km 2020: 5287 km 2121: 8103 km 2022: 19138 km 2023: 18559 km 2024: 7633 km Juni 2024 Aftica Twin 24 modell 2024: 11658 km
Er det lov å spørre om alder på barna? Har en gutt som er 9 nå, han satt på litt ifjor, så han må sitte på litt i år også. Så har jeg en på 6, men han må vente litt. Er ikke helt trygg på at han holder seg fast gitt
Carlsberg wrote:Er det lov å spørre om alder på barna? Har en gutt som er 9 nå, han satt på litt ifjor, så han må sitte på litt i år også. Så har jeg en på 6, men han må vente litt. Er ikke helt trygg på at han holder seg fast gitt
Vi har en sønn på 11 og en datter på 16.
Datteren vår ble kjørt til barnehagen på mc siste året hennes der. Da var hun helt konge
Men det var ikke lange turen. Og hun hadde fullt mc-utsyr og klar instruks om å holde seg fast i beltet på mc-jakka til boxer wolf.
I fjor sommer var første gang sønnen vår var med på langtur på mc. Det fungerte fint, men det var viktig å ha kommunikasjon til han, siden han lett ble trøtt, og jeg var redd han skulle sovne.
Ulvinnen wrote:
Vi har en sønn på 11 og en datter på 16.
Datteren vår ble kjørt til barnehagen på mc siste året hennes der. Da var hun helt konge
Men det var ikke lange turen. Og hun hadde fullt mc-utsyr og klar instruks om å holde seg fast i beltet på mc-jakka til boxer wolf.
.
Se det ja, minsten her er ferdig i barnehagen til sommeren. Kanskje jeg kan prøve en kort runde med han denne sesongen da. Med fullt kjøreutstyr så klart. Han var bra misunnelig i fjor når storebroren satt på. Ikke besandig så greit å være lillebror...
Da har jeg hatt meg en liten luftetur på Rødhette i dag også. Men i dag var det såpass kjølig (3 grader) at det etter tre kvarter var godt å komme seg hjem igjen igjen til en kopp varm te.
Det er bra at det er meldt 8 varmegrader både lørdag og søndag. Når det er såpass kjølig ute som det er nå, er det ikke så mye som smelter heller. Så det er fortsatt en ganske smal stripe med grus jeg må sikte meg inn på når jeg kjører inn og ut oppkjørslen vår. Og når den grusen er leirete og våt, er det egentlig mer skrekk enn fryd.
I dag er det 10 varmegrader, og straks mer behagelig!
Nå har sesongen startet for ulvegutten også. Han var med boxer wolf og meg på en tur i dag, og han storkoste seg. Veldig godt å se, siden han i fjor ikke var særlig lysten på å være passasjer på mc etter den kræsjen han var med på.
Vi så flere andre tohjulinger, men det var mest scootere, skjønt et par mc-er fikk vi hilst på.