eneRmiK wrote:Like lett å kjøpe lokket på Biltema...koster 13,-

Nei, det er
ikke lett!
Jeg var innom Biltema fire ganger i høst for å kjøpe det lokket. Hver gang var knaggen de skulle henge på tom. Når jeg spurte i informasjonen, så påstod de at det skulle være minst to inne. Ikke kunne de si når eller om det skulle bli kjøpt inn mer.
Inspirert av denne tråden var jeg innom Biltema i dag også. Nå skulle det være fire inne i følge kundepc-en. Men nei, da. Tom knagg. Og informasjonsskranken visste som vanlig ikke noe. Denne gangen spurte jeg også i delelageret. Han som stod der klarte i motsetning til fyren i infoskranken å sjekke når det skulle komme inn flere. I begynnelsen av neste uke får de inn 40. Jeg bad ham holde av to til meg, men det var ikke mulig. Han påstod også at det ikke var noen fare, for når han sjekket salget på varen, så han at det bare var solgt 10-15 stk i hele fjor. Jeg prøvde å si at det ikke var det minste rart, siden det ikke var mulig å få tak i lokkene hos dem. Men det er visst farlig å gi kunden rett...
Jeg får se om jeg husker å stikke innom dem neste uke, i motsatt fall går jeg for forslaget til Juliet.