men i morra tidlig reiser jeg inn til gardermoen for å fly til Spania for å være med Mc Ferdighet for 3 året. der nede skal jeg kjøre sykkel i trivlige temperaturer mens det tiner å blir borte alt det hvite himmelen straffer oss med fortsatt etter en lang å snøfull vinter.
ingenting er bedre enn å få ristet av seg litt vinterstøv der nede, for så å komme hjem til påskesol å varme.
kjøre endurosykkel i de Spanske fjellene rundt Albir er som tatt ut av en eventyrbok,dyktige innstruktører leder hele korstoget av frosne norboere rundt i masse svingete asfalt veier å masse grusvei tett omslynget av appelsinlunder. noen ganger flere tusen meter opp i fjellet andre helt nede ved vannet, å noe av det beste, afterbiken hver dag med engasjerte folk som har koset seg i sola.
skal tenke på alle dere som sliter med å holde sykkelen snøfri mens jeg håndplukker appelsinen rett fra treet i fart, som jeg skal spise på neste utkikspunkt 2000 meter over havet i 20 varmegrader med blå himmel så langt øyet kan se.
(PS måtte bare få dette ut)