Hvis ikke Honda eller andre forhandlere kan hjelpe deg med å skaffe bøyler kan det hende det går an å modifisere bøyler til liknende sykler?
Noen av de salveskene jeg har kikket på på ebay står det at ikke vil henge og slenge inn på sykkelen, men jeg har ikke noen erfaring med de selv. Skjønner at den tønna kan komme i veien for passasjer, hvis ikke du kjøper en veldig stor tønne og har en veldig liten passasjer
Mer alvorlig sagt, så kan du feste tønna på bagasjebrett om du har det.... det burde jo også gå an å finne en patent for din sykkel skulle jeg tro. Enten brukte bøyler fra finn eller en "skrotselger", bøyler for liknende sykler, eller noe mer tilpasset/hjemmelaget. Men første bud kunne være å oppsøke en forhandler med et relativt godt utvalg bagasjevarianter for å prøve noe på sykkelen og se hvordan det henger.
Jeg har blitt ebay fan i det siste og her er et par søketips i farten:
"saddlebags Honda VF" gir mange treff for bøyler for magna 750, jeg vet ikke om bøyler går om hverandre på de to modellene...
og se "Item number: 400038542308" blandt andre. Billige men ser ok ut... Festes over eller under salen som throw over. En av mange, bare å søke.
Lejonkulan.com i sverige lager vesker, det koster en del men de leverer skikkelig kvalitet og med egne fester. De er visst litt vanskelige med å sende til norge/utlandet hørt jeg.....men det går kanskje an å omgå evt.
Du finner nok noe med tid og stunder, bare du finner rett patent