Carboy

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
carboy

Re: Carboy's Blogg

Post by carboy »

[quote="Skal du henge på cc? :D[/quote]

Alltid en liten tur innom cc og sjekker tilværelsene ;-)
-Carboy-
carboy

Post by carboy »

krootox wrote:Jasså ? lot du hu sitte på en tur da eller ;) tipper hu kikka litt ekstra etter ihvertfall, kan så klart ikke måle seg med japse greier da men (hint hint) xD
nei da, Rs=flott skykkel og flott skykkel=... tja alt som er bra \:D/
Jasså, koslig at du også har klart og finne veien hit på Forumet da, blir vell henting av den nye sykkelen i morra da :D
italiansk sier jeg foresten...Italiensk.

Blir vell mange turer på oss til sommeren når du får tatt lappen, Får håpe du får være med på mjøsa da ;-)
Gratulerer som bruker her foresten da
-Carboy-
MowZ
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

carboy wrote:[quote="Skal du henge på cc? :D
Alltid en liten tur innom cc og sjekker tilværelsene ;-)[/quote]

Hva sjekker du? Smulteringsbua? :D hehe, får kikke etter en Sort RS når jeg drar forbi der da.
BMW S1000RR, Simply the best!
carboy

Post by carboy »

MowZ wrote:
carboy wrote:[quote="Skal du henge på cc? :D
Alltid en liten tur innom cc og sjekker tilværelsene ;-)
Hva sjekker du? Smulteringsbua? :D hehe, får kikke etter en Sort RS når jeg drar forbi der da.[/quote]

Feks smultringsbua ja :D jepp, du får se om du ser en Sort RS med MS dekaler rundt om i drammen, trives godt i drammen skjønner du ;-)
-Carboy-
krootox

Post by krootox »

mange takk mange takk ^^ ohh ja klart ! her skal det både kjøres og skrives. må bare ordne med papirer og diverse. og i morra kveld blir det kjøp av en nyyydelig honda varadero 125 cc ^^ gleder meg sjukt, vært i 100 i hele dag xD
GO Varadero Goooooooo !!!
MowZ
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

carboy wrote:Feks smultringsbua ja jepp, du får se om du ser en Sort RS med MS dekaler rundt om i drammen, trives godt i drammen skjønner du
Ja det skal jeg, må ta noen turer opp skaret når det er litt tryggere å kjøre litt fort i svinger, det er morsom vei. Sikkert gøy å prøve med nye sykker'n din! Ellers er turen ut mot sande og svelvik og drammen igjen en fin tur.

Edit: du glemmer en "Quote" når du quoter....
carboy

Post by carboy »

Ja er mange fine veier utover der, pleier som oftes bare og kjøre så er ikke så veldig kjent med veiene egentlig (hva det heter) men eikern er nydelig ialefall, blir utrolig morro og prøve meg på svingete veier med RS'en ja :D
Uff, vis det er bra vær i morra skal jeg ialefall til drammen og levere sykkelen.
Etter den er ferdig der, tenker jeg det blir deilig og kjøre lang turer med sykkelen :D
-Carboy-
MowZ
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

Jepp, men du vet hvor skaret er? Mot sylling og oppover der mot sundvollen og hønefoss? Hvis ikke må du ta en tur der i alle fall.
Alltid gøy å få sykkelen "ferdig" og klar til bare å kjøre og kjøre.
carboy

Post by carboy »

MowZ wrote:Jepp, men du vet hvor skaret er? Mot sylling og oppover der mot sundvollen og hønefoss? Hvis ikke må du ta en tur der i alle fall.
Alltid gøy å få sykkelen "ferdig" og klar til bare å kjøre og kjøre.
Nei, er ikke helt sikker egentlig :-k
-Carboy-
MowZ
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... ab%3Droute

Fra sylling og oppover der langs fjorden er skaret! Mye svinger, noen sletter og fin utsikt. Veldig kjent motorsykkelvei.
carboy

Post by carboy »

Det blir nok til at jeg prøver meg oppover der ja :D
-Carboy-
MowZ
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

Nice, så deg ikke på cc nå [-X
carboy

Post by carboy »

Kjørte forbi CC i for noen timer siden, har stor kost meg noe J... (veldig) i dag, så ble til at jeg kjørte en god del mer en hva jeg regnet med før jeg leverte sykkelen på Monsterbike.
De skal sjekke hva problemet er i morgen også får jeg en telefon hva som er galt, dette skulle ikke jeg betale (selfølgelig) så nå gleder jeg meg alt etter og nettopp ha levert sykkelen til og få den tilbake.
Det var Varmt og kjøre og sol og blå himmel, faktisk den beste dagen hitill i år på mc, var også mange andre sykkler ute og kjørte i dag og var fint og se at jeg fortsatt kunne hilse på andre mc'ister.
Så foresten min "neste" sykkel i dag også, som jeg hilste på, Ducati 1098s.

Når jeg kom på Monster bike var det ei dame som skulle hente sykkelen sin etter vinterlagring og smilte ifra øret til øret noe jeg skjønner for hu hadde en STRØKEN Honda CBR 600F som var svart og unik.
Trur også jeg så Bimma sin BMW der også, vis jeg ikke tar feil.

Gleder meg til jeg kan kjøre igjen, må få prøvd ut den turen som MowZ viste meg, bare si ifra når du har tenkt og ta turen selv så Joiner jeg, når sykkelen er klar.

Utrolig Dårlig kamera på Mobilen, men får duge. (mmm, gjett om jeg liker CBR 600 a?)
Er mange andre unike og nydelige sykkler på monsterbike også som sikkert mange veit, er bare og ta turen innom for og se på noen herligheter (en grund at jeg kjøpte sykkel der)

Image
Image

Carboy
-Carboy-
MowZ
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

Møtte på den CBR'en i byen jeg! Fin den. Tar turen litt seinere skal vi ha noe særlig gøy, for var litt oppi der og mye grus og vann enda! Men skal si ifra ja!!
carboy

Post by carboy »

MowZ wrote:Møtte på den CBR'en i byen jeg! Fin den. Tar turen litt seinere skal vi ha noe særlig gøy, for var litt oppi der og mye grus og vann enda! Men skal si ifra ja!!
Verden er jaggu ikke stor :D
Er greit at det er litt fine forhold om det er masse svinger og sånt, gleder meg til jeg hører ifra deg.
-Carboy-
Post Reply