Bare lurte på hva det var, jeg.
Ei bule, bula med andre ord.
Kjørte i dag vi gutta i GuttebulenJeanette wrote:Etter jobb i dag ble det årets første ute-softis på Karl Johan. Satt i sola med ei venninne og koste megDet var vel en 10-12 sykler der også, og deilig temperatur. Satser på at det ikke er lenge til jeg er på veien selv!
*meldt snø til påske* :smt064Jeanette wrote:Hehe, det tviler jeg ikke på! Det hadde vært superdigg å kjøre i dag, frista skikkelig, men jeg skal holde meg i skinnet litt til. Satser på å hente sykkelen senest til onsdag da, så jeg har den til påskenEr 5 mnd siden jeg parkerte for vinteren i dag, så det er på tide å få den ut på veien igjen nå!
Fem måneder? Ble det så stor forskjell? For meg ble det 3 måneder og 3 uker mellom siste og første tur.Jeanette wrote:Hehe, det tviler jeg ikke på! Det hadde vært superdigg å kjøre i dag, frista skikkelig, men jeg skal holde meg i skinnet litt til. Satser på å hente sykkelen senest til onsdag da, så jeg har den til påskenEr 5 mnd siden jeg parkerte for vinteren i dag, så det er på tide å få den ut på veien igjen nå!
Jepp, parkerte 1. november, så det har gått 5 mnd. Har heldigvis gått forholdsvis fort, men nå er jeg virkelig klar for å komme meg på 2 hjul igjen.Ulvinnen wrote:Fem måneder? Ble det så stor forskjell? For meg ble det 3 måneder og 3 uker mellom siste og første tur.
Heisann Kim, hyggelig å se deg her inne også! =) Har ikke vært ute og kjørt enda, neiKimO wrote:Har du ikke vært ute enda![]()
Har du sykkelen hjemme eller står den til vinterlagring?