Med prisene som var her, var det omtrent for godt til å være sant

Vet ikke hvor i landet du er lokalisert, men i Bergen er det vel stort sett kun Kårbø/Kvikk MC som gjør det.Flydude wrote:Hvor får dere byttet dekket når dere kjøper det fra nett? Gjør de fleste verksteder det, selv om du ikke kjøper dekket derfra?
Det var mitt største problem .com at dette var langt dårligere opplyst for over ett år siden. Trodde det manglet ett dekk. Pga klager og rot dukket det etter hvert opp to dekk tilOla M wrote:Dere som har bestilt to dekk ... kom de hver for seg? Følgte dere med på sporingen underveis?
Det står spesifikt på siden at hvis du bestiller flere dekk sender de to kolli - vet ikke om det er dårlig oversatt fra tysk at du kan få de levert på forskjellige dager eller at de alltid gjør det. Framdekket mitt er iflg sporingen scannet inn på terminal i Bergen, satser på det kommer på døren imorgen. Men bakdekket, som ble sendt i separat kolli samme dag som fordekket, ble scannet i Flensburg i dag.Framdekket brukte en uke på sin reise fra Flensburg til Bergen, må jeg vente like lenge på bakdekket tror dere? Eller kanskje det var påsken som forstyrret?
Håper de kommer med maks en dags mellomrom da, jeg som hadde planlagt mekkehelg og all ting.