Helhjelm med innebygget solvisir?
Helhjelm med innebygget solvisir?
Noen som vet om en helhjelm med innebygget solvisir, altså ikke åpningshjelm? Forhandler i Bergen?
Re: Helhjelm med innebygget solvisir?
Bergen Bil&MC er en kjøreskole i Kong Oscars gate 22 som også forhandler denne hjelmen fra Osbe
Kjøpte en Schubert S1 i fjor, etter at den Araien ble knust. Den har solvisir og pinlock, kostet endel, men digg hjelm.
'99 Suzuki SV650S
x '86 Suzuki Intruder VS700
x '86 Suzuki Intruder VS700
Nolan og Caberg har også helhjelmer med innebygd solvisir.
Men may have discovered fire,
but women discovered how to play with it.
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Jeg har selv en Caberg V2R

Rimelig i innkjøp, og har gjort det svært bra i uavhenigig sikkerhetstest.
Noe vindstøy i motorveihastigheter.
...men jeg aaaaner ikke hvem som selger dem i Bergen.

Rimelig i innkjøp, og har gjort det svært bra i uavhenigig sikkerhetstest.
Noe vindstøy i motorveihastigheter.
...men jeg aaaaner ikke hvem som selger dem i Bergen.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Ingen som solgte Caberg i Bergen i fjor, men lurer på om Yamaha oppi Åsane har begynt å ta de inn. Jeg bestilte min Caberg fra motoin.de
Interessant å se hvor vanskelig det kan være å finne forhandlere av produkter i Norge - det er jeg lite vant med fra England, hvor det meste fins å få tak i både lokalt og på nett.
Om noen trenger å ruste seg med en del nytt utstyr i September, si fra. Jeg må til Oslo og hente bagasjen min etter 3 mnd i Norge, om ingen ønsker å ta med koffertene mine og handle 40 kg utstyr på hjemvei!
Om noen trenger å ruste seg med en del nytt utstyr i September, si fra. Jeg må til Oslo og hente bagasjen min etter 3 mnd i Norge, om ingen ønsker å ta med koffertene mine og handle 40 kg utstyr på hjemvei!
Men may have discovered fire,
- Pop
- MC: 03 Honda VFR 800 vtec
Leo Vince slip-on - Location: Ã…lesund
Kan trygt anbefale deg Schuberth. Kjører med R1 selv, har aldri hatt bedre hjelm. Mulig det blir S1 neste gang, for mer demping av lyd.
De gjør det svært bra på alle tester.
De gjør det svært bra på alle tester.
Kjører seg S1 selv og er meget fornøyd med den. Det eneste negative er at "antidugg"-belegget på innsiden av visiret flasser av. Men innebygget solvisir er en fryd å kjøre med!
ingen KiM, ingen kos
Var innom der i går, viste seg (som jeg nå husker at jeg mistenkte) at denne hjelmen er en plastikkhjelm, så da er den ikke aktuell for min del.knetrom wrote:Bergen Bil&MC er en kjøreskole i Kong Oscars gate 22 som også forhandler denne hjelmen fra Osbe