Må ha ny skinndress for den kommende sesongen da jeg har "gitt bort" den jeg hadde.
Kjøpte ny sykkel i fjor, en sort zx6r.
Derfor har jeg litt lyst på en dress med farge, sort dress og sort sykkel blir litt i meste laget synes jeg.
Liker veldig godt sort og hvitt (ja det må rengjøres ofte, men det er ok for meg:)).
Synes det gjør en fin touch til en sort sykkel.
Har sett litt på både 2-delt og heldresser. Muligens jeg går for en heldress denne gangen, selv om det er kjekt med 2-delt og.
Disse er noen av de jeg har sett på:
Arlen Ness T-Cup 5908 - God pris på en fin dress. Må si jeg liker den golden touch på hvit og sorte dresser. Dere skjønner jeg har en plan med sykkelen min. Altså tenker litt på hendler i gullfarge og eventuelt felger i gull etter hvert. Litt fint på sort sykkel.
Arlen Ness Multiplex 5912
Arlen Ness Lizzard 4292
Arlen Ness 4290 Mugello - Denne likte jeg også veldig godt. Fin og solid dress ser det ut som.
Berik Motard LS2 5872 - Er veldig svak for Berik dresser, har siklet lenge på de.
Berik Seca Evo LS1 7880 Suit - ser ut som en veldig fin dress dette.
Berik Blade LS1 5831 - liker også denne veldig godt.
Alpinestars SP-1 Suit - denne er også stilig, kanskje litt for hvit, men tror den har fått gode omtaler. Kan også få denne som både heldress og 2-delt.
Dette er hvertfall noen av alternativene jeg har vurdert. Litt usikker på hvor bra og "mindre" bra de forskjellige dressen er. Ikke så veldig mange som har så mange erfaringer med de. Eneste jeg tenker er at kanskje lurt å gå for en ny og oppgradert modell av disse merkene, med tanke på sikkerhetsløsninger, komfort etc.
Uansett så er jeg veldig usikker, er litt sent ute med å finne meg dress og, skulle egentlig hatt en til "Mjøsa rundt" 1. Mai

Det jeg er ute etter er å finne en forhandler som har en god variasjon av skinndresser på lager hvor da jeg kan prøve forskjellige.
Mange i området mitt lagerfører ikke skinndresser og må bestille først. Da blir det litt tungvint og langtekelig synes jeg da..
Vet dere om noen forhandlere i Oslo kanskje som har bra med utvalg på lager, av nyere dresser og forskjellige merker, f.eks Berik, Arlen Ness og Alpinestars?
Kommer til å ta en dag å prøve noen av disse dressene for å sjekke størrelser osv. Kanskje ender jeg opp med en helt annen dress og for det jeg vet, men dere skjønner smaken min med tanke på de dressene jeg har referert til over her:).
Takker for alle innspill.
Mvh
Erik