du trenger ikke bruke 4000kr på en boks. Om du regner ut reguleringen til eksosventilmotoren er det veldig enkelt.
for dere som bare vil ha effekten å driter i utsende, kan du bare klippe den grønne og svarte ledningen( dette er _____EEEEEEN__ LEDNING!

mitt gamle oppsett før jeg solgte min kjære nsr:
-NGK Irridium BR9EIX (versting pluggen til 2takt)
-jollymoto effektanlegg - et Must!
-Malossi reedventil plater som du sikkert klarer å klippe til selv uten problemer.
-Kappet bro i CDI boks
-Eksosventil sak som beskrevet over.
-132 dyse (orginal) hvis du tror at du skjærer en nsr ved å ikke bytte dyse når du trimmer den så versjegod. den vil gå dårligere å bruke mer bensin.
- ORGINALE DREV, 14-35, ikke begynn med aksdrev og lignende, alt du oppnår ikke raskere akselerasjon, giring taper du enormt på.
selvom jeg selv byttet til 12 framme bare på gøy en stund, hvor gøy er ikke det å lette på hjul i andregir? med pasasjer vel å merke, blir litt lite sprut til å klare sånt alene. Kjører du med "aksdrev" funker dette til 40-50km/t, men hvem kjører omkapp til 40-50? med EN gang du kommer i andregir med orginal / toppfartdrev har du større overtak. Har du 14-35 derimot, får du den balansen som honda sikkert har funnet ut, regner med de faktisk har tenkt over tallene istedefor å røyka noe sterkt å tatt de første talla som kom til hode dems.
Har du dette oppsettet koster ikke det noe mer enn de fleste kan overkomme. jeg kjøpte sykkelen min på 5700km, bynte å trimme den på 10-11000km å har lært mer om nsr med tiden, hadde bare jolly til å begynne med, så kom cdi osvosv. hadde full trim på ca 16000km.
Den ble kjørt til 24-25000km uten EN ting å gjøre. Han som kjøpte den traller rundt med den ennå.
-
Det bor mer i en nsr enn de fleste tror, Har du en lav vekt tror jeg du kan stille mot tøffingene som elsker å fortelle over hvor fort sykkeln deres går, og hva er mer gøy enn å ikke si en dritt om at du har trimmet sykkelen å plutslig overaske noen?
Mvh.