Designmessig er den jo forbanna nice. Men ja - tenkte mer på kjøreegenskaper, akselerasjon, verdi for pengene, verdt å kjøpe uten å trimme den? osv osv. Hadde vært fint hvis noen som har hatt den eller har kjennskap til den hadde delt litt erfaringer og sånn
Har hørt at på de nyere modellene er det elektronisk sperre på farten. Vil det si at plombefjerning og fjerning av variatorsperre er 'umulig' eller til ingen nytte? Så lenge den gjør 60 på flaten gjør det meg ikke noe - men hvis jeg skulle få lyst til å fjerne plomben/variatorringen så vil jeg gjerne ha den muligheten?
Send en mail/pm til Axxemann her på forumet, han kjørte en slik en gang, helt til den brant opp av en eller annen grunn Men skal visst være en greit scooter og den ser jo bra ut
Nå: BMW F800R
X: Ducati SS 750 i.e
X: Honda CBR 600F
X: Suzuki Bandit 400
Hei. Har en gilera dna for øyeblikket eg. Denne er turtalsperra tatt på så eg ligger rundt 65kmt når eg da monterer Leovince effektanlegget på så ligger den rundt 90kmt. Dette er en kanon god moped å kjøre på. Men skal du kjøre i strekk over 1 time ute å stoppe så må du reise deg for å hindre "pain in the ass". Men mopeden er utroligt råå i utsende og eg flott og kjøre. Tåler å trynet også. det eneste det går ut over er bremsehendlene.
Har en som er trimma littt. Vi vet ikke hva, men har byttet tilbake til orginal potte.
Problemet er nå at den soter og går dårlig etter at jeg bytta gasswire.
Prøver å stille forgasseren, men forstår meg egentlig ikke så mye på det.
Det sitter en stor skrue til å justere med fingrene. Regner med at det er tomgangen
Det sitter en som kan stilles med flatt skrujern. Er det toppfart?
Noen somkan gi meg info om justering av forgasser på denne?