Hei.
Jeg har et lite spørsmål angående noen Derbi sykler.
Noen som har noen gode/dårlige erfaringer med noen av disse og formening om hvilken jeg bør velge.
(Kommer til å sette på litt trim)
Derbi Senda DRD Racing 50 sm
Derbi Senda Xrace 50 sm
Derbi Senda xtreme 50 sm
Derbi sykler
Re: Derbi sykler
Kjører selv en Xrace, og har egentlig bare gode erfaringer med den.
Aldri vært noe galt med den eller noe som har gått i stykker, selvom den har blitt kjørt nok så hardt..
Etter som jeg bare har kjørt Xrace veit jeg ikke hvem av de mopedene du nevnte som er best, men kan anbefale en Xrace
Mvh,
Kim
Aldri vært noe galt med den eller noe som har gått i stykker, selvom den har blitt kjørt nok så hardt..
Etter som jeg bare har kjørt Xrace veit jeg ikke hvem av de mopedene du nevnte som er best, men kan anbefale en Xrace

Mvh,
Kim
- Ducati1098
- MC: ▄██████████████▄▐█▄▄▄▄█▌
████▄█▌▄▌▄▐▐▌████▄▄█▌
██████▌▄▌▄▐▐▌▀██████
▄▄▄▄▄██████████████▀ - Location: Kongsvinger
Derbi supermotard:D LoL LOL
"Det är inte farten som dödar, det är smällen...."
Re: Derbi supermotard:D LoL LOL
Ducati1098 wrote:http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17219600
Er denne bra?
Er det derbi motor i gillera?
Mener det er Rabasa motor i gir mopedene og Piaggio motor i scooterene til Gilera..
Det er samme motor i derbi gir moped som i gilera gir moped... det vil si de har samme motor bare annet merke
De har faktisk samme ramme oxo
LOL
Ta og velg Derbi Senda X-Race SM det er min mening
Siden jeg har en god del erfaringer med R versonen av den så anbefaler jeg deg den på det sterkeste, går godt bare med lett trim og effekt-anlegg på 
Resten er opp til deg selv...
MVH. Øyvind/xDt5ptx

De har faktisk samme ramme oxo

Ta og velg Derbi Senda X-Race SM det er min mening

Resten er opp til deg selv...
MVH. Øyvind/xDt5ptx
¤Derbi Senda¤
-
- MC: Derbi Senda R bygget om til SM.
X-Race, Xtreme og DRD er i bunn og grunn samme sykler, sett bort fra disse forskjellene:
X-Race: Annen dekor, "smilefjes"lykt og ned-opp dempere
X-Treme: Egen dekor, dråpelykt og opp-ned dempere
DRD: Egen dekor (og plast i på de nyere modellene), svingarm med linksystem, gassdemper, dråpelykt, annen dekor og opp-ned dempere
DRD Limited: Egen plast og dekor, opp-ned dempere (tykkere enn på de øvrige modellene), doble bremseskiver foran, svingarm med linksystem, wave-bremseskiver, forkrommet ramme.
Ellers er det et normalt problem med el-systemet på Derbimodeller fra før '04. Dette er det eneste jeg kommer på i farta
X-Race: Annen dekor, "smilefjes"lykt og ned-opp dempere
X-Treme: Egen dekor, dråpelykt og opp-ned dempere
DRD: Egen dekor (og plast i på de nyere modellene), svingarm med linksystem, gassdemper, dråpelykt, annen dekor og opp-ned dempere
DRD Limited: Egen plast og dekor, opp-ned dempere (tykkere enn på de øvrige modellene), doble bremseskiver foran, svingarm med linksystem, wave-bremseskiver, forkrommet ramme.
Ellers er det et normalt problem med el-systemet på Derbimodeller fra før '04. Dette er det eneste jeg kommer på i farta