Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Prat om tung MC.
Bjerka_R1
Posts: 55
Joined: 20 Apr 2009 03:42
MC: Har en 1999 Yamaha YZF R1=)
Tidligere hatt en Yamaha R6 2000 modell men ble aldri noen større sesong med den føre den ble solgt.Så R1 blir vel min "førstegangssykkel"

Re: pris på dekk fra motorsykkeldekk.com

Post by Bjerka_R1 »

rerell wrote:
Bjerka_R1 wrote: ok så prisen der er den endelige?Eneste som kommer i tillegg er det å få det lagt om her hjemme?
Riktigt.
Da vet jeg jo hvor jeg skal handle fra.Kan vel ikke koste rart for å få det lagt om her hjemme?
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Jarle »

Kanskje greit å sjekke dette først...
Fikk jo ganske greit tilbud hos din lokale forhandler...
Her gir jeg ihvertfall 200,- dekk når jeg kommer med hjulet demontert.
Denne prisen varierer veldig fra sted til sted ettersom jeg har skjønt.
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by xadox »

Fikk en gledelig overaskelse når jeg stakk til tollpost for å hente frontdekket mitt...

Siden de hadde rotet bort bakdekket og det nye bakdekket ble sendt av dem for par dager siden hadde frontdekket kommet til drammen. siden tollpost er på veien fra jobben stakk jeg innom for å hente frontdekket og da fikk jeg begge dekka(!?!?) båre front og bakdekk :) Esken til bakdekket hadde gått i stykker under transport så de på bestillingsnummeret og trodde de var i samme pakke og de pakket dem sammen til en pakke.

Han som fant frem dekkene spurte meg om hvor mange dekk jeg skulle hente og jeg sa jo en så han leita i 10 minutter uten å finne det ene dekket men til slutt kom han med to og så litt rart på meg :)

Og et annet gratis bakdekk er på vei til meg i posten ;)

Skulle fått begge dekka fra dem for over en uke siden men siden de surra det til og forsinket leveringen min gidder ikke jeg å si ifra!!!
1.3.1.2
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: pris på dekk fra motorsykkeldekk.com

Post by KiM »

Bjerka_R1 wrote:Da vet jeg jo hvor jeg skal handle fra.Kan vel ikke koste rart for å få det lagt om her hjemme?
Jeg betalte 800,- hos Kårbø/Kvikk MC. Da kom jeg med hele sykkelen.
ingen KiM, ingen kos
Tigern
Posts: 40
Joined: 23 Nov 2006 00:34

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Tigern »

Da har endelig mine nye Conti Sport attack kommet på sykkelen. Tok lang tid å få dekkene fra Tyskland (kansje pga påske). Skryt til Marcos mc verksted i Moss som tok jobben raskt og billig med å legge om.




Tigern
Den gule fare.
Cbr900rr
User avatar
Desmo-Dude
Posts: 916
Joined: 28 Jun 2005 00:12
MC: Kawasaki ZX-6R 2005
x Ducati 916 SPS 1998 mod.Prod.nr:721

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Desmo-Dude »

Tigern wrote:Da har endelig mine nye Conti Sport attack kommet på sykkelen. Tok lang tid å få dekkene fra Tyskland (kansje pga påske). Skryt til Marcos mc verksted i Moss som tok jobben raskt og billig med å legge om.




Tigern
Den gule fare.
Cbr900rr
Jeg har også brukt Marco,og betalte vel 200,- for omlegg.
2006 VW Passat
2005 Kawasaki ZX-6R
x 1998 Ducati 916 SPS
User avatar
jata
Posts: 171
Joined: 12 Feb 2006 11:59
Location: mosjøen

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by jata »

er rimelig iritert nå :twisted: bestilte nye dekk 16/4 som skulle leveres 27/4. begge stoppet opp i flensburg, den ene ordren er kanselert og bestilt på nytt. fan veit når jeg får dekka mine, er vårmønstring i morgen og har ikke mønster igjen på bakdekket, skal kjøre uansett får bare følge med att ikke korden kommer fram er jo ikke mer enn 18 mil med fin kjøring. og jeg som hadde planlakt langtur til helgen 8)
triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
Bjerka_R1
Posts: 55
Joined: 20 Apr 2009 03:42
MC: Har en 1999 Yamaha YZF R1=)
Tidligere hatt en Yamaha R6 2000 modell men ble aldri noen større sesong med den føre den ble solgt.Så R1 blir vel min "førstegangssykkel"

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Bjerka_R1 »

Var idag og hørte med en mc forhandler i nærheten av meg.Der kunne de skaffe meg Michelin Pilot Power 2CT 190/55-17 for 3160kr.Er dette virkelig korrekt pris?
Jeg nevnte at dette dekket kunne jeg få for 16-1700 kroner fra motorsykkeldekk.com og da mente de på at da er det dårlige kopier osv.Hva syns folket?De skulle ha 300 kr for å legge om dersom jeg kom med sykkel og dekk til dem.Det i seg selv er ikke så verst
K.T
Posts: 9
Joined: 28 Mar 2009 18:57
MC: 2007 Kawasaki Z750

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by K.T »

og da mente de på at da er det dårlige kopier osv.Hva syns folket?
Tenkte det samme som deg når jeg såg prisene..Bestillte alikavel et Pilot Power 180/55/17 og håpet på det beste. På mitt dekk står det Made in France hvertfall..Siden Michelin er et fransk firma, regner jeg med dette er ekte vare?..Har hvertfall ingenting å utsette på dekket så langt.. :)
I`dont sleep, I dream..
Bjerka_R1
Posts: 55
Joined: 20 Apr 2009 03:42
MC: Har en 1999 Yamaha YZF R1=)
Tidligere hatt en Yamaha R6 2000 modell men ble aldri noen større sesong med den føre den ble solgt.Så R1 blir vel min "førstegangssykkel"

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Bjerka_R1 »

K.T wrote:
og da mente de på at da er det dårlige kopier osv.Hva syns folket?
Tenkte det samme som deg når jeg såg prisene..Bestillte alikavel et Pilot Power 180/55/17 og håpet på det beste. På mitt dekk står det Made in France hvertfall..Siden Michelin er et fransk firma, regner jeg med dette er ekte vare?..Har hvertfall ingenting å utsette på dekket så langt.. :)
og du handlet også hos motorsykkeldekk.com??
uansett,tror jeg heller kjøper 2 stk dekk fra motorsykkeldekk enn 1 her hjemme :lol:
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by KiM »

3160,- for ett dekk? Da hadde jeg heller kjøpt to på motorsykkeldekk.com
ingen KiM, ingen kos
User avatar
Mogens
Posts: 98
Joined: 25 Mar 2008 19:37

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Mogens »

Måtte inn og sjekke priser der nå, og de har jo ikke fordekkdimensjonen min jo ????? :-k

Image

Ka farsken? Noen som har noen ideer?? Sykkelen er en Suzuki GR650 1984 mod. Bakdekket som skal være 130/90-16 hadde de.
_____________________________________________
Positiv hilsen Mogens
kjørte opp 25/6-09 :)
Suzuki GR650 1984 mod.
User avatar
jata
Posts: 171
Joined: 12 Feb 2006 11:59
Location: mosjøen

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by jata »

Mogens wrote:Måtte inn og sjekke priser der nå, og de har jo ikke fordekkdimensjonen min jo ????? :-k

Image

Ka farsken? Noen som har noen ideer?? Sykkelen er en Suzuki GR650 1984 mod. Bakdekket som skal være 130/90-16 hadde de.



var og søkte jeg og og di hadde jo masse dekk i din dimensjon. mulig du har lagt inn for mange søkekriterier.
triumph sprint st 2000mod
kawasaki z1000j 1982mod
kawasaki vn15 vulcan 1996mod
Rimol
Posts: 497
Joined: 21 Dec 2007 18:03
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade
Location: Trondheim

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Rimol »

Har bestilt Metzeler M3 nå :D Håper at jeg får de til neste helg \:D/
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
User avatar
Mogens
Posts: 98
Joined: 25 Mar 2008 19:37

Re: Handle dekk hos Motorsykkeldekk.com?

Post by Mogens »

jata wrote:
Mogens wrote:Måtte inn og sjekke priser der nå, og de har jo ikke fordekkdimensjonen min jo ????? :-k

Image

Ka farsken? Noen som har noen ideer?? Sykkelen er en Suzuki GR650 1984 mod. Bakdekket som skal være 130/90-16 hadde de.



var og søkte jeg og og di hadde jo masse dekk i din dimensjon. mulig du har lagt inn for mange søkekriterier.
I all verden. Det gjorde jeg nå også. Forbanna amatørmessig side hvis du ikke får noen alternativer hvis du ønsker alle alternativer som finnes. Da burde det i hvert fall stå noe sånn som: "for mange søkekriterier, eller for mange resultater" el. Ja ja, takk \:D/
_____________________________________________
Positiv hilsen Mogens
kjørte opp 25/6-09 :)
Suzuki GR650 1984 mod.
Post Reply