Jepp, handlet der jeg ogsåog du handlet også hos motorsykkeldekk.com??

Jepp, handlet der jeg ogsåog du handlet også hos motorsykkeldekk.com??
hmm, jeg kjøpte pilot power 190/50/17 og på mitt står det "made in spain" !??!K.T wrote:Tenkte det samme som deg når jeg såg prisene..Bestillte alikavel et Pilot Power 180/55/17 og håpet på det beste. På mitt dekk står det Made in France hvertfall..Siden Michelin er et fransk firma, regner jeg med dette er ekte vare?..Har hvertfall ingenting å utsette på dekket så langt..og da mente de på at da er det dårlige kopier osv.Hva syns folket?
Det forrige dekket som var på sykkelen min var et Michelin Pilot Road 2CT, det sto "Made in spain" på det også..Men det står "Made in France" på det nye Pilot Power dekkethmm, jeg kjøpte pilot power 190/50/17 og på mitt står det "made in spain" !??!
Tror jeg ga en 50lapp eller noe når jeg kom med hjulet til han karen på Hof-MC eller hva det nå heter. Ikke de som selger MC-klær, men han andre borti gataDesmo-Dude wrote:Jeg har også brukt Marco,og betalte vel 200,- for omlegg.Tigern wrote:Da har endelig mine nye Conti Sport attack kommet på sykkelen. Tok lang tid å få dekkene fra Tyskland (kansje pga påske). Skryt til Marcos mc verksted i Moss som tok jobben raskt og billig med å legge om.
Tigern
Den gule fare.
Cbr900rr
Sharif skulle begynt med motorsykkel ogPerTore wrote:Spinnin' Wheel heter de, og ligger i Hof sentrum.
Liten tvil om at dekkene på motorsykkeldekk.com er orginalvare. Ferske og fine også.
Det er også liten tvil om at det er mye marginer på dekk generelt. Dekkbutikker som Sharif etc. har jo til salt i såret...