MC: Har en 1999 Yamaha YZF R1=) Tidligere hatt en Yamaha R6 2000 modell men ble aldri noen større sesong med den føre den ble solgt.Så R1 blir vel min "førstegangssykkel"
KL. A wrote:Her er min nye bike:
Venter på nytt skiltfeste og nytt kåpeglass.
Vanvittig sprek sykkel.Tittet på ett par sånne selv jeg,men kun opptil 04/05.Jeg liker ikke blinklysene på speilene,men det må da være det eneste også.Grættis med ny bike
satt faktisk å tenkte på deg her om dagen Dominator.. lenge siden jeg hadde sett bilder av sykkelen din nå...
(var på Fredrikstad tur her om dagen da jeg tenkte på bildene du la ut her en gang)
10 poeng til deg Tok min egen light-variant av "Mjøsa rundt" på 1.mai... rettere sagt Tyrifjorden rundt. Husker de bildene fra Fredrikstad ja, utrolig at vi ikke støtte på hverandre Var vel denne tråden: http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... 10&start=0
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
satt faktisk å tenkte på deg her om dagen Dominator.. lenge siden jeg hadde sett bilder av sykkelen din nå...
(var på Fredrikstad tur her om dagen da jeg tenkte på bildene du la ut her en gang)
10 poeng til deg Tok min egen light-variant av "Mjøsa rundt" på 1.mai... rettere sagt Tyrifjorden rundt. Husker de bildene fra Fredrikstad ja, utrolig at vi ikke støtte på hverandre Var vel denne tråden: http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... 10&start=0
jupp..nesten rart det ikke er bilde av en rød ninja i hjørnet på en av bildene dine eller no sånnt. hahaha...
du får si i fra om du tar turen nedover igjen... bor i sarpsborg jeg nå....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Bjerka_R1 wrote:
Vanvittig sprek sykkel.Tittet på ett par sånne selv jeg,men kun opptil 04/05.Jeg liker ikke blinklysene på speilene,men det må da være det eneste også.Grættis med ny bike
Takk for det. Enig med deg ang blinklys - egentlig hele speilene...