Jo, får kanskje prøvd det når jeg drar på hytta.
Det eneste som ville vært synd er om den plutselig bestemmer seg for å kjøre under dekket på bilen. Da ville det ikke vært så morro.
Du får kose deg på hytta!! (hvor har du hytte forresten?)
God påske
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Ja vet godt hvor det er. Kjørt der med sykkel ett par ganger;-) Blir mye bortoverski i påska da eller? heeh
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Skiføre i lange baner her. Jeg kommer til å kjøre opp og ned en del ganger med sykkelen i sommer, så det er bare å si ifra om du tar turen over. Da er du velkommen innom.
Takk for det Kommer nok helt klart til å svippe innom hvis jeg er på de trakter og det passer seg slik Er utrolig fint oppå der, sensommer og bart...
Stakkars lille terrier håper du ikke lot han trekke deg hele veien;-)
Den hytta så utrolig fin ut.. digger den stilen på fjellhytter.
Det er faktisk en mellom schnauzer, han har bare veldig mye hår der.
Det ble vel ikke til at han trakk meg så veldig mye, men følte at det var tryggere å feste han til meg ettersom det var veldig mye hunder der i påsken.
Og takk for det! Synes hytta har blitt ganske fin nå. Vi har ennå litt å gjøre med uteområdet, men det blir til slutt.
Kjipt Men greit med "gode venner" som betaler for seg iallefall, og slett ikke dumt at ramma overlevde uten skrammer, da er det bare til å bytte ut deler da. Lider du noe stort tap på grunn av dette nå eller? Det ble en del deler til slutt, selv om du sparte penger hos Pål.
Always remember that you are unique, just like everybody else.