RS vs. NSR
herregud, det at en det ikke er en racingsykkel hvis den ikke går i over 200 er bare tull!
Det er sittestilling, kjøreegenskaper og litt utseende som har nesten alt å si!
Det er sittestilling, kjøreegenskaper og litt utseende som har nesten alt å si!
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
-
- Posts: 105
- Joined: 30 Apr 2005 10:09
- Location: Sandnes
jeg liker INGEN av syklene. men nrs er vist bedre å kjøreca(2) wrote:det er ingen diskusjon uten en begrunnelse da! du må da ha et argument..Spank wrote:NRS. ingen begrunnelse
Si noe saklig som kan argumenter for eller imot Rs/Nsr

så derfor nSR
FØRSTEHJELP - VEILEDNING
Yamaha - DT 125 R
Yamaha - DT 125 R
har hørt at NSR kan få en 210ccm trim sylinder i fra spania
går vel sund etter en time eller to

går vel sund etter en time eller to

FØRSTEHJELP - VEILEDNING
Yamaha - DT 125 R
Yamaha - DT 125 R
Bedre å kjøre er vel smak og behag. men siden Rs er mere racing enn Nsr og Nsr er en sportstourer så er det nesten opplagt!Spank wrote:jeg liker INGEN av syklene. men nrs er vist bedre å kjøreca(2) wrote:det er ingen diskusjon uten en begrunnelse da! du må da ha et argument..Spank wrote:NRS. ingen begrunnelse
Si noe saklig som kan argumenter for eller imot Rs/Nsr
så derfor nSR
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
Vel det er derfor man har Rs Tuonoca(2) wrote:Bedre å kjøre er vel smak og behag. men siden Rs er mere racing enn Nsr og Nsr er en sportstourer så er det nesten opplagt!Spank wrote:jeg liker INGEN av syklene. men nrs er vist bedre å kjøreca(2) wrote: det er ingen diskusjon uten en begrunnelse da! du må da ha et argument..
Si noe saklig som kan argumenter for eller imot Rs/Nsr
så derfor nSR

Legger merke til ordet visst.... Så du har altså ikke prøvd noen av dem da?jeg liker INGEN av syklene. men nrs er vist bedre å kjøre
så derfor nSR
Du har HØRT det ja?Spank wrote:har hørt at NSR kan få en 210ccm trim sylinder i fra spania![]()
går vel sund etter en time eller to
VET du faktisk noenting?
Eller er alt bare synsing og ting du har hørt fra kamerten til søskenbarnet til en som du så som du trodde var en kamerat av broren til søstra til vennina til læreren til en du møtte på byggmaker?
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
å kom igjen da! trenger vel ikke prøve alle syklene fordi jeg mener og tror de er forskjellige..ChristR wrote:VET du faktisk noenting?
Eller er alt bare synsing og ting du har hørt fra kamerten til søskenbarnet til en som du så som du trodde var en kamerat av broren til søstra til vennina til læreren til en du møtte på byggmaker?
selv har jeg sett kappløp nsr mot rs.. gidder ikke engang å si resultatet!
FØRSTEHJELP - VEILEDNING
Yamaha - DT 125 R
Yamaha - DT 125 R
Du må ha prøvd sykklene hvis man skal si at den sykkelen er bedre enn den andre!Spank wrote:å kom igjen da! trenger vel ikke prøve alle syklene fordi jeg mener og tror de er forskjellige..ChristR wrote:VET du faktisk noenting?
Eller er alt bare synsing og ting du har hørt fra kamerten til søskenbarnet til en som du så som du trodde var en kamerat av broren til søstra til vennina til læreren til en du møtte på byggmaker?
selv har jeg sett kappløp nsr mot rs.. gidder ikke engang å si resultatet!
Et kappløp sier ikke så veldig mye om hvilken sykkel som er best, kommer ann på om de er originale eller ikke, hvos mye trim de har og hvilken fører som kjører sykklene!
Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
jeg skjønner ikke hvorfor denne tråden ikke blir stengt... dette blir det bare bråk av... du kan ikke bestemme hvilken av syklene som er best.. det er opp til hver og en hvilken sykkel de synes er best.. ikke sant??? smaken er som baken vettu
foreksempel tror dere det er mange som kjøper og kjører nsr som synes at rs er bedre og motsatt???
HÅPER DENNE TRÅDEN BLIR STENGT FØR H****** BRYTER LØS.....

HÅPER DENNE TRÅDEN BLIR STENGT FØR H****** BRYTER LØS.....
racing de mito og trives med d:P