Hvor kan man kjøpe bagster?
- IImilleniumII
Hvor kan man kjøpe bagster?
Skal kjøpe en bagster til zx6r 05-06 mod. Mulig 07 og nyere passer. Den skal være sort. Noen som vet om steder online man kan bestille? Ca pris? Takk:)
Re: Hvor kan man kjøpe bagster?
Du kan sjekke Ebay, men dersom du ikke finner der lønner deg seg sjelden. Har en britisk butikk som leverer bagster, men de skal ha ca 1100 (inkl frakt) for mitt. De shipper kun til england/irland osv så du må ha en bekjent. Jeg kjøpte bagene mine der, da de var halv pris. Men tror det kun er dollaren som er lav nok til at det skal lønne seg å kjøpe tanktrekk på nett (fra utlandet). Ellers er det SPS som er importør for bagster og dermed må du finne en lokal sjappe som bruker SPS som leverandør.
ingen KiM, ingen kos
Jeg kjøpte via ebay. Som sagt over så er det dyr frakt, sikkert pga volum... så de fleste nettbutikker sender ikke til Norge, eller så er det en sinnsyk dyr frakt. Skal du kjøpe i Norge så tror jeg de fleste mc forhandlere kan bestille til deg.

MC Oslo hadde masse bagstere i tilbudskroken sin idag, la jeg merke til 
(På Valle i Oslo, bortenfor helsfyr)

(På Valle i Oslo, bortenfor helsfyr)
I FEEL THE NEED, THE NEED.......FOR SPEED !
Ducati 750 ss
Ducati 750 ss
Sjekk http://www.sunbike.se/ om de har til din sykkel på sin bagster-rea.
Jeg fikk til min 1998 gsxr 750 i korrekte farger.
Koster 595,- SEK
De vil ikke sende til Norge pga mye toll problemer, men post restante til strømstad/charlottenberg fungerte fint for meg.
Edit: Direktelink til bagster-rea: Rea
Jeg fikk til min 1998 gsxr 750 i korrekte farger.
Koster 595,- SEK
De vil ikke sende til Norge pga mye toll problemer, men post restante til strømstad/charlottenberg fungerte fint for meg.
Edit: Direktelink til bagster-rea: Rea
---------------------------------------------------------