Hei.
R-sykler er kjent for å være mest optimale for folk med lavere høyde/kort rygg. Hvordan blir dette for personer som er høyere enn "normalen" (ca. 1.95 m i mitt tilfelle) ?! Hvilke typiske sports/r-sykler passer høyere personer og hvilke burde jeg styre unna?
Takker
R-sykler som passer høye personer?
R-sykler som passer høye personer?
Yamaha Aerox 2004

- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
Re: R-sykler som passer høye personer?
CBR 600 f4 er i alle fall en sykkel du ikke trenger å styre unna. passer fint til litt større personer, har som sagt før her en kompis på 2.07 som har en sånn.
BMW S1000RR, Simply the best!
Min yamaha Thunderace passer veldig bra til meg er selv 186cm.
Dette er en sannhet med modifikasjoner!_Adler_ wrote:Hei.
R-sykler er kjent for å være mest optimale for folk med lavere høyde/kort rygg. Hvordan blir dette for personer som er høyere enn "normalen" (ca. 1.95 m i mitt tilfelle) ?! Hvilke typiske sports/r-sykler passer høyere personer og hvilke burde jeg styre unna?
Takker
Jeg selv er 198 - 200 cm og jeg sitter veldig optimalt på på de fleste R sykler. Tror det heller er en høyde for de som er litt mellom høy som er ugunstig. Virker hvertfall slik på en del jeg har pratet med.
Når det kommer til R-sykler må du bare prøve sitte å kjenne om dette er noe for deg. Det spiller sjeldent noen rolle hvor høy du er, da vi alle er satt sammen på forskjellige måter.
Jeg liker å tro jeg er satt sammen av to lekkre damer som strebet etter det perfekte

Jeg vil verken anbefale, eller be deg om å styre unna noen. Prøv litt forskjellig. Det kommer du ikke utenom uansett.
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube