Bilder i fart
Bilder i fart
ser det er flere her inne som knipser bilder i fart.. hvordan gjør dere dette? bare holder kamera vanlig???
lyster på bulletcam eller action cam.. kan jo ta ut bilder av film der etterpå.. men har ikke det enda..
PS: er verdens tregeste når det gjelder å stoppe for å ta bilder.. liker å kjøre.. ikke ta av og på hansker...
lyster på bulletcam eller action cam.. kan jo ta ut bilder av film der etterpå.. men har ikke det enda..
PS: er verdens tregeste når det gjelder å stoppe for å ta bilder.. liker å kjøre.. ikke ta av og på hansker...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Re: Bilder i fart
En tussing (MowZ betaler) for tips fra supermons som tok noen meget gode bilder!
ingen KiM, ingen kos
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Tenker du på å ta bilder mens du kjører selv eller at noen tar bilder av deg mens du kjører? Vanlig kamera funker selvsagt, men blir bedre bilder med bra kamera.
Mine kjørebilder ble tatt av fotografstudent med bra kamera fra bil som lå i feltet ved siden av (firefelts vei) i samme hastighet. Dermed kan lukkertiden økes og bakgrunnen blir blurry mens sykkelen "står stille" i bildet. Angående innstillinger må man nok bare lete seg litt frem etter hastighet og lysforhold. Ta mange bilder, for å få innstillingene riktig etterhvert og for å øke sjangsen for at du tar noen virkelig bra
Kim, mine tips er nok veldig generelle, jeg bare kjørte jeg
Er jo en del gode fotografer på forumet her, så kommer nok sikkert noen gode tips etterhvert.
Mine kjørebilder ble tatt av fotografstudent med bra kamera fra bil som lå i feltet ved siden av (firefelts vei) i samme hastighet. Dermed kan lukkertiden økes og bakgrunnen blir blurry mens sykkelen "står stille" i bildet. Angående innstillinger må man nok bare lete seg litt frem etter hastighet og lysforhold. Ta mange bilder, for å få innstillingene riktig etterhvert og for å øke sjangsen for at du tar noen virkelig bra

Kim, mine tips er nok veldig generelle, jeg bare kjørte jeg

- MowZ
- MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm - Location: Drammen
hva er detta for noe tull?!eneRmiK wrote:En tussing (MowZ betaler) for tips fra supermons som tok noen meget gode bilder!

BMW S1000RR, Simply the best!
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Sender kontonummeret mitt på pm jegMowZ wrote:Helt genialt!eneRmiK wrote:En tussing (MowZ betaler) for tips fra supermons som tok noen meget gode bilder!jeg har alt for mye penger!

tenkte egentlig på å ta bilder selv mens jeg kjører... har fotograf venner, så det er ikke no problem...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
Jeg har kameraet i en solid stropp rundt halsen, så fisker jeg det opp med venstre hånd mens jeg kjører og sikter og knipser med venstre hånd. Noen ganger treffer jeg, andre ganger ikke. Blir mye morsomme bilder, da..! 

Gode minner...
Har et lite casiokamera.

Gode minner...

Har et lite casiokamera.
Death Is The Road To Awe.
tror det bildet trengs en forklaring.. heheheToreLo wrote:Bruk selvutløser og poser så fint du bare kan![]()
- ToreLo
- MC: Yamaha XT660R Enduro
X Suzuki SV650S 2008
Honda Zoomer 2008
Tempo Corvette 1985 modell
Hehe er bare jeg som tøyser. Fant bare det bildet samtidig som jeg leste denne tråden. Så klarte ikke å dy meg