Nei fargen på felgene kommer jeg aldri til å bytte!! Ikke uten at jeg skulle være uheldig å skade de eller noe slikt.
Det er litt fint med svart når de er helt blanke, men kjør litt med de og det er ikke like pent Dessuten har jeg samme farge på felga så på ramma... Nydelig
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
icemanx wrote:jaja.. blir ikke så mye å høre fra meg på en stund.. mista fullstendig motivasjon og lyst til alt.. sykkelen står bare på depoststøttene i bua..
blæææ.. humøret er elendig og alt er bare faen..
Whooot?? Hva nå!?
Alt bra eller?
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Prøv å logg inn og ut igjen. Se om ikke det hjelper..